تاریخ انتشار: 1397/07/01 18:00
کد خبر: 129200

استقلال جنگجوی بی سلاح!

استقلال این روزها شبیه به جنگجوی بی سلاحی است که توان مقابله با رقیبانش را ندارد
استقلال جنگجوی بی سلاح!

زهره فلاح زاده؛ از آن استقلالی که فصل گذشته قهرمانی در جام حذفی، رفتن به جمع هشت تیم برتر آسیایی و سیر صعودی در جدول لیگ برتر را در کارنامه موفق خود به جا گذاشت.

از آن استقلالی که هواداران این تیم شنل قهرمانی در فصل پیش روی لیگ را جلو جلو بر تن آبی ها کرده بودند.

از آن استقلالی که قرار بود امسال سال آن ها باشد، سال رسیدن به ستاره سوم، چیزی نمانده است!

در واقع استقلال به سان جنگجویی که توسط دشمنان به ظاهر دوست خود رکب می خورد و خلع سلاح می شود می ماند که به جنگ نابرابر با تیم های مجهز به سلاح پیشرفته رفته است.

آبی ها در این جنگ سلاحی برای دفاع از خود ندارند و مجبور هستند یا بدون تجهیزات بی مهابا حمله کنند و شکست را بپذیرند و یا عقب نشینی کنند و کمتر آسیب ببینند!

در هردو صورت اوضاع برای استقلال خوب نیست. تیمی که نتواند در این جنگ پیروز شود و مدام شکست بخورد، نه هوادارانش پشت تیم تا ابد می ایستند و نه امیدی به برخاستن دوباره و شروع طوفانی وجود دارد!

مشکل استقلال این است که نمی تواند سربازان و تجهیزات جدید بخرد.

نه فرمانده لشکرش که به تازگی به جمع آن ها پیوسته به جای حرف عمل می کند و نه تیم تاکتیک و نقشه جدیدی برای شبیخون زدن به سنگر رقیب را دارد!

تنها راه ممکن برای هواداران صبور این تیم با توجه به شرایط موجود این است که بسوزند و بسازند و پشت تیم را خالی نکنند که در این صورت اوضاع وخیم تر از قبل می شود!

تیم یا به پا میخیزد و از نبرد با رقیب سنتی خود فاتح از میدان بیرون می آید، پیروزی های بعدی را هموار می کند و جشن می گیرد یا قانع به همین نتایج دور از انتظارش می شود و یک فصل بدون افتخار دیگری را رقم می زد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458o7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش قلعه‌نویی به شرط بندی معاون استقلال روی برد پرسپولیس