تاریخ انتشار: 1395/06/26 13:56
اختصاصی/
کد خبر: 261166

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-پارس جنوبی/ تقابل دیدنی تارتار و بختیاری زاده

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم در چهار چوب مسابقات لیگ دسته اول کشور در هفته هفتم در روز شنبه از ساعت 17:30 در ورزشگاه خانگی نفت به مصاف هم میروند.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-پارس جنوبی/ تقابل دیدنی تارتار و بختیاری زاده

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دو تیم در حالی پا به میدان میگذارند که برد در این بازی برای هر یک از دو تیم اهمیت زیادی دارد و دو تیم باید برای عقب نماندن از کورس قهرمانی با تیم های بالای جدول، در بازی فردا فقط به برد فکر کنند.

تیم پارس جنوبی جم که امسال به لیگ دسته یک کشور راه پیدا کرده با سرمربی گری مهدی تارتار تا بدین جا نسبت به بودجه کمی که خرج کرده اند نتایج خوبی گرفته اند و میخواهند شگفتی ساز این دوره از مسابقات شوند.

تیم پارس جنوبی که در بازی قبلی خود مقابل سپیدرود رشت متوقف شد و سرمربی خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشت، از این بازی میتواند از حمایت سرمربی خود در کنار زمین استفاده کند.تیم پارس جنوبی بعد از 6 هفته بدون باخت در رتبه 3 جدول با 12 امتیاز و فقط به خاطر تفاضل گل از دو رقیب بالا نشین خود در این جایگاه قرار دارد.

در ان سوی میدان تیم نفت مسجد سلیمان با سرمربی گری سهراب بختیاری زاده در بازی قبلی خود دربی سنگینی را در لیگ یک با استقلال اهواز تجربه کرد و بعد از 3 تساوی متوالی که کسب کرد محکوم به برد است تا هم یک برد شیرین کسب کند و هم از کورس قهرمانی عقب نیفتد.

نکته قابل توجه این بازی،سرمربیان دو تیم در یک دهه فوتبال بازی میکردند و بارها مقابل هم بازی کردند و حالا باید در قالب سرمربی در لیگ یک به مصاف هم بروند.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry9p6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل نقاط ضعف و قدرت نفت مسجد سلیمان در بازی برابر ایرانجوان
اختصاصی/