تاریخ انتشار: 1395/06/26 13:59
اختصاصی/
کد خبر: 261164

پیش بازی گل گهر-ملوان/ کار سخت مایلی کهن و شاگردانش در مصاف با گل گهر متحول شده

در هفته هفتم لیگ دسته اول کشور، دو تیم گل گهر سیرجان و ملوان از ساعت 17 روز شنبه در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم در بازی قبلی خود با پیروزی زمین بازی را ترک کرده اند.
پیش بازی گل گهر-ملوان/ کار سخت مایلی کهن و شاگردانش در مصاف با گل گهر متحول شده

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم ملوان به سرمربی گری محمد مایلی کهن در بازی گذشته خود مقابل تیم اکسین البرز صدرنشین لیگ و یکی از تیم های خوب این فصل با برد یک بر صفر این تیم را بدرقه کرد تا هم یک برد خوب به دست آورد و هم در رقابت مربیان با تجربه، این محمد مایلی کهن باشد که مچ فیروز کریمی را بخواباند.

ملوان با پیروزی که در بازی قبلی خود داشت با کسب11 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفت تا آوای صعود را در گوش خود زمزمه کند. با توجه به فاصله ی یک امتیازی این تیم نسبت به صدر نشینان جدول، این بازی برای ملوان و  محمد مایلی کهن یک بازی بسیار مهم محسوب می شود چرا که گل گهر با یک امتیاز بیشتر در بالای سر ملوان قرار داشته و یکی از رقیبان این تیم در لیگ یک محسوب می شود و بدون شک پیروزی در این دیدار برای ملوان بسیار حائز اهمیت است و تحت هیچ شرایطی به کم تر از سه امتیاز این بازی رضایت نخواهند داد.

ملوانان در این دیدار شاهین ثاقبی و حامد نورمحمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا محمد مایلی کهن چند بازیکن جوان از جمله مهدی نژاد و رعنای مهرپور و همچنین عزیز معبودی با تجربه را به اردوی تیم برای رویارویی با گل گهر دعوت کند. 

درآن سوی میدان تیم متحول شده گل گهرسیرجان که امسال بریز و بپاش زیادی انجام داده در بازی گذشته خود با ارائه یک بازی خوب در خانه توانست تیم ایرانجوان بوشهر را با نتیجه سه بر صفر بدرقه و یک برد قاطعانه را در کارنامه خود ثبت کند تا با یک روحیه خوب برای بازی با ملوان آماده شده باشد.

گل گهر که با 12 امتیاز و فقط بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به اکسین البرز در رتبه دوم جدول لیگ قرار دارد، برای صدرنشینی و عقب نماندن از کورس قهرمانی محکوم به برد در خانه است. تیم گل گهر یکی از تیم هایی است که در این 6 هفته طعم باخت را نچشیده است و حال  باید دید، وینگو بگوویچ و شاگردانش چگونه در مقابل تیم مایلی کهن از رکورد خود در نباختن دفاع خواهند کرد.

این دیدار به قضاوت حسن اکرمی راس ساعت 17 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر و بر روی چمن مصنوعی برگزار خواهد شد. 

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pz7pl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاجی مایلی مچ حاجی فیروز را خواباند
اختصاصی/