تاریخ انتشار: 1397/07/04 21:39
کد خبر: 128764

خبر خوش به فوتبالیست های مالباخته/آقای کلاهبردار به دام افتاد!

فردی که طی دو سال اخیر بعد از رفاقت با فوتبالیست‌ها از آنها به شگردی عجیب کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.
خبر خوش به فوتبالیست های مالباخته/آقای کلاهبردار به دام افتاد!

پیشنهاد خرید خودرو به شکلی عجیب و پرداختی وسوسه انگیز باعث کلاهبرداری از چند فوتبالیست مطرح شده بود که اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته این فرد دستگیر شده است.

ماجرا از دو سال قبل شروع شد؛ فردی بعد از رفاقت با فوتبالیست‌های مطرح به آنها پیشنهاد فروش خودروی خارجی با شرایط خاص و وسوسه انگیز را می‌دهد. این فرد با اعلام اینکه قادر است با پرداخت نصف مبلغ خودرو و بعد از آن شرایط قسطی برای در اختیار گرفتن آنها بدون سود، بازیکنان مطرح را به دام انداخت. او که ابتدا به وعده‌های خود عمل می‌کرد با جلب اعتماد چند بازیکن توانست رابطه‌ای بزرگ با دیگر بازیکنان شکل دهد و در نهایت اما هدف خود را اجرایی کرد. او بعد از دریافت مبالغ هنگفت از این بازیکنان با خیال اهدای خودرو در نهایت متواری شد و بازیکنان را با شوک بزرگی مواجه کرد.

در جمع بازیکنانی که فریب این کلاهبردار را خوردند را می‌توان به نام‌هایی مثل محمد رضا اخباری، احسان حاج صفی، یعقوب کریمی، ساسان انصاری، سعید عزت اللهی، عبدالله کرمی، سامان نریمان جهان و... اشاره کرد.

اکنون اما گفته می‌شود با شکایت این بازیکنان مالباخته و پیگیری‌های صورت گرفته این فرد دستگیر شده و در حال پشت سر گذاشتن مراحل بازپرسی و ... است.

نکته جالب توجه اینکه ماجرای مربوط به فروش خودرو تنها به بازیکنان ختم نشده و این فرد با اغوای بازیکنان آنها را ترغیب به تبلیغات اینستاگرامی می‌کرد تا هواداران نیز به اعتماد بازیکنان موردعلاقه‌اش به دام او بیفتند. برخی بازیکنان نیز که از نقشه این فرد بی اطلاع نبودند سال گذشته در پست‌هایی به تبلیغ او پرداخته و در نهایت اما مشخص نیست چه تعداد از هواداران نیز در جمع مالباختگان این اتفاق هستند.

سامان نریمان جهان که در لیگ شانزدهم به مدت نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت یکی از بازیکنانی است که در دام این فرد افتاده است در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم فردی که توانسته بود خود را به بازیکنان نزدیک کند در نهایت این پیشنهاد را به ما داد. با توجه به اینکه در طول مدتی که در اطراف تیم حضور داشت فردی موجه به نظر می‌رسید در نهایت اعتماد ما را جلب کرد. به ما اعلام کرد مبلغی پرداخت کنید و بعد از آن خودرو را تحویل گرفته و باقی مبلغ را در اقساطی طولانی مدت دریافت خواهد کرد. نه فقط من که می‌توانم بگویم در آن مقطع بیشتر بازیکنان تیم فریب این فرد را خوردیم  و پول را پرداخت کردیم. فقط هم ما نبودیم و بازیکنان استقلال، سپاهان و بیشتر تیم‌های لیگ برتر هم در جمع نفرات مالباخته قرار دارند. بعد از پرداخت پول 20 روز گذشت و اما خبری از خودروهایی که وعده داده بود نشد. او بعد از مدتی گفت که قادر نیست این ماشین‌ها را تحویل بدهد و در نهایت هم اعلام کرد برای پرداخت پولی که دادیم چک می‌دهد. چک‌ها را گرفتیم اما هر چه گذشت خبری از پول‌ها نشد و از این فرد هم بعد از مدتی بی‌خبر شدیم. با شکایت و پیگیری دسته جمعی که داشتیم اکنون گفته می‌شود او دستگیر شده و از من نیز خواسته‌اند فردا به کلانتری مراجعه کنم تا ماجرا را پیگیری کنیم و حالا باید برویم و ببینیم چه می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppwn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبالیست مطرح کلاهبردار از آب درآمد!!