تاریخ انتشار: 1395/06/26 23:30
اختصاصی/
کد خبر: 261065

پیش بازی شهید کریمی جویبار-شهرداری فومن/ اولین دربی شمالی در ایستگاه سوم لیگ دو

در هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم کشور از ساعت 16:15 روز شنبه تیم شهید کریمی جویبار، میزبان تیم خوب و یکدست شهرداری فومن است.
پیش بازی شهید کریمی جویبار-شهرداری فومن/ اولین دربی شمالی در ایستگاه سوم لیگ دو

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، شاگردان ابراهیم مرادی در حالی به مصاف شاگردان علی فلاح میروند که در بازی قبلی خود با ارائه یک بازی نسبتا خوب در مقابل شهرداری بندر عباس یک باخت  سه بر دو را تجربه کردند. تیم شهید کریمی  با 3 گل خورده در 2 بازی، میانگین1/5 گل خورده در هر بازی و با تفاضل گل صفر و یک برد، در رده 4 جدول قرار دارد.

ابراهیم مرادیو شاگردانش در اولین بازی خانگی فصل جاری اولینبرد خود را دشت کرد و قطعا نمی خواهند در خانه امتیاز از دست دهند و به طور حتم برای کسب دومین پیروزی فصل به میدان می روند. اما در سوی مقابل علی فلاح و شاگردانش هم پس از برد در هفته دوم در خانه کار را برای تیم شهید کریمی سخت خواهند کرد.

باید دید تیم شهید کریمی می تواند در مقابل تماشاگران خود دومین برد خود را کسب کند و تیم سرحال شهرداری فومن را شکست بدهد یا همانند بازی با شهرداری بندر عباس، شکست دیگری را تجربه خواهد کرد.

در آن طرف میدان تیم مدعی شهرداری فومن قرار دارد، تیمی که با مدیریت مدیران باشگاه و جذب نفرات جدید و ماندگاری بازیکنان خوب فصل گذشته گام در لیگ دوگذشته تا بتواند به عنوان شگفتی ساز به لیگ دسته یک صعود نماید. این تیم در بازی گذشته خود با یک بازی یک طرفه تیم شهرداری ارومیه را با برد بدرقه کرد  تا فلاح و شهرداری فومن اولین برد در لیگ دو را کسب نماید.

شهرداری فومن در حال حاضر از 2 بازی گذشته خود صاحب 4 امتیاز و در مکان دوم جدول جا خوش کرده است، و فاصله امتیازات با صدرنشین تنها یک امتیاز می باشد.

شهرداری فومن که جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ یک است هیچ وقت در مقابل تیم میزبان  دست و پا بسته نبوده و همیشه به هدف برد گام به زمین نهاده است.

شهرداری که از بازیکنان خوبی بهره میبرد و کاپیتانی آن بر عهده ملی پوش اسبق تیم ملی و بازیکن تیم های سرشناس کشور  حسن اشجاری می باشد. کاپیتانی که با حضورش در زمین ترس بر پیکره تیم حریف می اندازد و وزنه روحی برای تیم است .هواداران این تیم بیش از پیش مصمم هستند تا با رهبری کاپیتان خود حسن اشجاری به دومین برد خود در لیگ دسته دوم دست یابند.

اما باید به انتظار بنشینیم که شهرداری فومن میتواند با یک برد خوب هم جایگاه خود را در جدول لیگ دو ارتقاء بخشد و هم روحیه خود را برای بازیهای آینده بالا ببرد  و جواب هواداران خود را بدهد

نویسنده: "مجتبی فلاح"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy89j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هم پاداش بازیکنان شهرداری را می دهیم هم پیش قردادهایشان!