تاریخ انتشار: 1397/07/11 22:46
کد خبر: 127736

ادعای مدافع السد برای شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

حمید اسماعیل مدافع تیم فوتبال السد اصرار دارد که این تیم در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس،توان جبران شکست یک بر صفر را دارد.
ادعای مدافع السد برای شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

 السد حریف پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دیدار رفت در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه یک بر فر مغلوب نماینده کشورمان شد تا شانسش برای رسیدن به فینال این رقابت ها کمتر شود، اما حمید اسماعیل بهترین بازیکن دیدار رفت در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا( AFC)، ارار داشت تیمش می تواند نتیجه را جبران کند.

سایت ای اف سی در مقدمه این مصاحبه نوشت: حمید اسماعیل اصرار دارد که السد قادر است شکست 1-0 مقابل پرسپولیس در دیدار روز سه شنبه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، را جبران کند.

السد میزبان که به دنبال اولین حضور خود در دیدار فینال لیگ قهرمانان پس از کسب قهرمانی در سال 2011 بود ، در ورزشگاه جاسم بن حمد شروع درخشانی داشت و در اکثریت دقایق بازی بر توپ و زمین مسلط بود. اما فرصت های زیادی را برای شکستن این بن بست هدر داد.

آن فرصت های از دست رفته دوباره به ضرر تیم قطری ختم شد، زمانی که قهرمان ایران با پنالتی علی علیپور در دقیقه 86 به یک پیروزی دیرهنگام دست یافت.

اسماعیل در این مصاحبه، گفت: "ما بازی را درست تا لحظه پنالتی کنترل کردیم. ما احساس کردیم که برخی از بازیکنانشان خسته شده اند و بنابراین سعی کردیم رو به جلو فشار بیاوریم و پیروزی را به دست بیاوریم اما متاسفانه در پایان شکست خوردیم. حالا ما بی صبرانه منتظر رفتن به تهران و کسب نتیجه خوبی در آنجا هستیم. "

"ما قبلا عادت داشتیم ببینیم تیم های ایرانی برابر ما باز کنند اما پرسپولیس با رویکرد دفاعی بازی کرد."

السد در مرحله گروهی پرسپولیس را در زمین خود 3-1 شکست داد و پس از آن یک بر صفر در تهران شکست خورد و به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد رسید.

حالا قهرمان سال 2011 ماموریت دارد در بازی برگشت که سه هفته دیگر برگزار می شود، تنها تیمی باشد که برای اولین بار تیم برنکو ایوانکوویچ را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

مدافع السد درباره بازی برگشت گفت: "من فکر می کنم آنها در بازی برگشت مقابل طرفداران خود ممکن است بازی بازتری انجام دهند. و این امر می تواند برای ما خوب باشد؛ ما می توانیم از آن به نفع خود استفاده کنیم و گل هایی را که به دنبال آن هستیم، به ثمر برسانیم ."

"البته، ما در این بازی آن ور که می خواستیم خیلی خوب بازی نکردیم، اما اکنون می خواهیم در تهران در سطح بالاتری بازی کنیم و با پیروزی برگردیم."

"ما یک دوره خوب آماده سازی در پیش رو داریم و تا آن موقع السد در وضعیت بهتری قرار گیرد. آنچه که مهم است این است که ما کاملا به شانس پیروزی خود ایمان داریم. "

در همین حال،فریرا سرمربی السد این فته ها را که ترکیب تیمش باعث شکست السد شده را رد کرد.

این مربی پرتغالی گفت: "ما با همان ترکیبی بازی کردیم که در برابر الریان در لیگ به میدان رفتیم، با سه بازیکن میانی، و نتیجه خوبی گرفتیم."

ما تمام تلاش خود را کردیم. این بازی، بازی فنی خوبی از وی هیچ یک از دو تیم نبود.

سرمربی الد افزود: "ما فقط به پیروزی در تهران فکر می کنیم. بازی بسیار سختی خواهد بود زیرا برابر 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی باید به میدان برویم. پرسپولیس با پیروزی در دوحه از مزیتی برخوردار است، اما ما به توانایی خود در بازگشت با نتیجه خوب و رسیدن به فینال، اطمینان داریم. "

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljom8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری که برانکو و شاگردانش از شنیدنش خوشحال می شوند