تاریخ انتشار: 1397/07/12 11:22
کد خبر: 127691

کی روش: شیوه خداحافظی سردار آزمون با مهدی رحمتی فرق داشت

همان طور که پیش بینی می شد کارلوس کی روش باز هم نام سردار آزمون را در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار داد.
کی روش: شیوه خداحافظی سردار آزمون با مهدی رحمتی فرق داشت

او که به بهانه خداحافظی از تیم ملی در اردوی بازی با ازبکستان حاضر نشد بعد از این بازی البته دیگر حرفی از تیم ملی نزد. چرا که کی روش با او صحبت کرده بود و قرار گذاشته شد سردار در تمرینات تیم ملی به بهانه بازی های دوستانه مهر ماه شرکت کند و به خداحافظی موقت و کوتاه مدتش از تیم ملی پایان دهد.

سردار در جام جهانی بود که به خاطر انتقادات برخی از طرفداران تیم ملی دل چرکین شد و وقتی به ایران آمد از تیم ملی خداحافظی کرد و خطاب به اهالی فوتبال اعلام داشت در این برهه از زمان ترجیح می دهد بیشتر در کنارخانواده اش باشد تا اینکه در اردوی تیم ملی حاضر شود و برای تیم ملی بازی کند.

طبیعی بود این تصمیم سردار با انتقادات دوباره از سوی هواداران تیم ملی مواجه شود و حتی کارشناسان فوتبال به خاطر دعوت دوباره سردار، از کی روش انتقاد کنند.

یکی از منتقدین حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین بود که در اینباره گفت:« در مورد چنین مسأله‌ای سوابقی هم داشته‌ایم سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی هم از تیم ملی خداحافظی کردند و خود کی‌روش دیگر آن‌ها را به تیم ملی دعوت نکرد. وقتی من فهرست تیم ملی را دیدم از دیدن اسم سردار آزمون در بین بازیکنان دعوت شده تعجب کردم. سردار آ‌زمون بازیکن مستعد و خوبی است، اما او از تیم ملی خداحافظی کرده است حالا یا احساسی شده و چنین تصمیمی گرفته یا دلیل دیگری داشته است، اما وقتی بازیکنی از تیم ملی خداحافظی کرد دیگر نباید او را به تیم ملی دعوت کنیم. من مصاحبه‌های سردار آزمون را خواندم خودش چند بار تأکید کرد که از تیم ملی خداحافظی کرده است البته که آزمون لیاقت و شایستگی حضور در تیم ملی را دارد. تمام فاکتور‌های مناسب یک بازیکن خوب را دارد، ولی او از تیم ملی خداحافظی کرد.»

کی روش اما در واکنش به این انتقادها گفت که شیوه خداحافظی سردار آزمون با مهدی رحمتی فرق دارد. شاید اشاره کی روش به این بود که سردار آزمون در واکنش به انتقادات مردم از تیم ملی خداحافظی کرد اما مهدی رحمتی با میل خودش و در حساس ترین موقعیت ترجیح داد دیگر در کنار تیم ملی نباشد.

هر آنچه بود، گذشت. واقعیت این است که سردار آزمون در توافقی که با کارلوس کی روش داشته بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر می شود و احتمالا در بازی با بولیوی در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان خواهد آمد. این یک آزمون دوباره برای سردار است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvdwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش:داستان سردار کاملاً متفاوت از مسئله رحمتی و عقیلی است