تاریخ انتشار: 1395/06/27 12:30
اختصاصی/
کد خبر: 261005

جدال 11 امتیازه ها در لیگ یک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور شنبه در رشت به مصاف سپیدرود این شهر می رود.
جدال 11 امتیازه ها در لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نماینده اراک تا به اینجای رقابتها با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و در طرف مقابل سپیدرود رشت با کسب ۱۱ امتیاز و برحسب تفاضل گل در جای پنجم ایستاده است.

در این مسابقه که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی به میدان می آیند که میزبان در آخرین مسابقه خود، مقابل پارس جنوبی جم با حساب یک بر یک به تساوی رسیده است و میهمان نیز پس از کسب همین نتیجه مقابل خونه به خونه بابل عازم رشت شده است.

سپیدرود رشت با هدایت علی نظرمحمدی در حالی در این دیدار از آلومینیوم اراک پذیرایی می کند که تا به اینجای کار که ۶ هفته از رقابتها گذشته است آنها با آمار ۷ گل زده میانگین ۱/۱۷ گل در هربازی را برای خود به ثبت رسانده اند و ۴ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند تا میانگین ۰/۶۷ برای گلهای خورده آنها نیز رقم بخورد.ضمن اینکه نماینده گیلان تا به اینجای لیگ در ۲ مسابقه توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت به ثبت برساند.

در طرف مقابل شاگردان داوود مهابادی در ۶ بازی قبل ۸ بار دروازه رقبا را باز کرده اند و ۴ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند تا در هر مسابقه به طور میانگین ۱/۳۳ گل زده و ۰/۶۷ گل خورده به نام آلومینیوم اراک به ثبت رسیده باشد.اراکیها تا به اینجای مسابقات در ۴ هفته از شش هفته بازیها توانسته اند کلین شیت کنند.

حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آلومینیوم اراک که این روزها نتایج خوبی را در رقابتهای لیگ یک کسب کرده است و در فاصله یک امتیازی صدرجدول قرار دارد به عنوان بهترین تیم خارج از خانه مسابقات می تواند از این دیدار خارج از خانه نیز سربلند بیرون آید یا رشتی ها با استفاده از امتیاز میزبانی قادر خواهند بود مانع از ادامه این روند شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7edv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مروری بر اتفاقات ویژه هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور
اختصاصی/