تاریخ انتشار: 1397/07/16 11:45
یادداشتی از زهره فلاح زاده؛
کد خبر: 127134

سردار این بار سر قرار می آید!

سردار آزمون در سن ۲۳ سالگی و درست بعد از جام جهانی ای که درخششی نداشت از تیم ملی خداحافظی کرد.
سردار این بار سر قرار می آید!

خداحافظی نه اینکه به استراحت برود بلکه برود و دیگر نیاید!خداحافظی نه آنکه آرام و بی سر و صدا برود، بلکه با برهم زدن آرامش تیم و با منت کذاشتن بر سر ملتش برود!

وقتی بازیکنی در تیم ملی به این شکل خداحافظی می کند، ناخودآگاه نگاه ها به سمت کی روش و ذهن ها به طرف رحمتی، گلر سابق تیم ملی می رود.

خوب یادمان است رحمتی با نوشتن نامه ای از تیم ملی خداحافظی کرد، البته به گفته خود او خداحافظی‌اش مقطعی بود. اما سال ها گذشت و حتی با عذرخواهی در برنامه نود هیچ گاه درهای تیم ملی به روی او گشوده نشد.

آنجا بود که گفتیم نظم و دیسیپلین در تیم کی روش حرف اول را می زند. گفتیم بعد از سال ها کنار آمدن با موضوع بازیکن سالاری، حالا مربی ای داریم که جلوی این حرکات مزمن و اپیدمی شده را می گیرد.

اما با خداحافظی آزمون آن هم به حالت طلبکارانه و نادیده کرفتن کی روش از این حرکت او، باز هم به خانه اول "هرچه بازیکن بگوید" برگشتیم.

انتظار می رفت کی روش برای تنبیه کردن سردار، نام این بازیکن را از یک اردو خط بزند  و درس "تیم ملی سرباز می خواد نه سربار" را به شاگردش بیاموزد، اما معلم سردار با تبصره و ارفاق اورا به اردو دعوت کرد.

سردار شاگرد تنبل باقی ماند و سر کلاسش حاضر نشد.به جای سر کلاس حاضر شدن به تفریحش پرداخت، تفریحی مثل سر زدن به اکران فیلم اسبش!کی روش بار دیگر و در اردوی دوم آزمون را فراخواند.نمی دانیم هدف کی روش از دعوت مجدد بازیکن خاطی و سرکشش چیست؟نوع تنبیه او چگونه است؟!حتی نمی دانیم تنبیهی اصلاً در کار است؟

اما به هر حال خبرها حاکی از آن است پسر لوس کی روش این بار دعوت او را لبیک گفته و به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد.

امیدواریم این بار سردار با سری پایین و روی خجل زده به اردو برود و یادش بماند تیم ملی سربازی می خواهد که با پای خودش برای خدمت بیاید نه با هل دادن اجباری مربی‌اش!

یادش بماند درحالی درهای رحمت به رویش باز شده که بازیکنان زیادی پشت خط ماندند و نتوانستند به آرزوی پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی برسند !

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjx8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار تصمیمش را گرفت؛دوباره به تیم ملی باز می گردد!