تاریخ انتشار: 1397/07/16 12:12
کد خبر: 127129

لیگ قهرمانان آسیا؛رقابت به روزهای نفس گیر خود رسیده است!

تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیروز همگی در لیگ های داخلی بازی کردند، به جز پرسپولیس که به تمرینات خود ادامه داد.
لیگ قهرمانان آسیا؛رقابت به روزهای نفس گیر خود رسیده است!

رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 به روزهای نفس گیر خود رسیده و دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی هم سپری شده است. در منطقه غرب تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر برای فینالیست شدن رقابت می کنند و در شرق هم سوون سامسونگ کره و کاشیما آنتلرز ژاپن پا به نیمه نهایی گذاشته اند.

در حالی که این تیم ها عمده تمرکز خود را روی رسیدن به فینال آسیا گذاشته اند، رقابت های داخلی آنها هم پیگیری می شود و هرکدام بازی هایی تا قبل از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی آسیا دارند. دیروز هم روزی بود که 3 تیم السد، سوون سامسونگ و کاشیما در لیگ های داخلی بازی کردند و فقط پرسپولیس بود که به واسطه تعطیلی لیگ ایران، تمرینات خود را پیگیری کرد و بازی نداشت.

صبح دیروز در لیگ ژاپن کاشیما آنتلرز میزبان کاواساکی فرونتال بود. در حالی که کاواساکی صدرنشین لیگ است، شاگردان اویوا فرصت داشتند تا با یک برد خانگی اختلاف با رده نخست را به 8 برسانند اما در نهایت موفق به این کار نشدند و تنها یک تساوی بدون گل کسب کردند. به این ترتیب تیم کاشیما با 46 امتیاز در رده سوم جدول جی لیگ باقی ماند. کاشیما 5 بازی دیگر در لیگ خواهد داشت که البته یکی از آنها تا قبل از دیدار برگشت با سوون است. آنها بازی های رفت و برگشت جام حذفی را نیز قبل از مصاف با نماینده کره در پیش دارند.

در لیگ فوتبال کره جنوبی هم سوون سامسونگ در خانه تیم سانگجو به میدان رفت. سوون که نیمه نخست را با شکست به پایان برده بود، در نیمه دوم با گلزنی خارجی هایش یعنی دامیانوویچ و ساریچ نتیجه بازی را برگرداند و یک پیروزی شیرین پس از شکست آسیایی خود به دست آورد. با این پیروزی تیم سوون بلووینگز 46 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند. سوون یک بازی تا انتهای مرحله نخست فصل دارد و آن هم با رقیب رده چهارمی یعنی پوهانگ استیلرز است. از آنجا که حضور سوون در بین 6 تیم بالای جدول قطعی است، پس از پایان هفته سی و سوم، این تیم باید در مرحله بعدی و در جمع تیم های بالای جدولی 5 هفته رقابت خود را ادامه دهد. دیدار با پوهانگ و همچنین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، قبل از نبرد با کاشیما برگزار خواهد شد.

اما مهم ترین تیم حال حاضر نیمه نهایی برای ایرانی ها تیم پرسپولیس، السد قطر است. تیم قدرتمند قطری که در بازی رفت نیمه نهایی به پرسپولیس ایران باخته بود، دیشب اولین بازی خود را پس از این شکست انجام داد. البته این تنها دیدار السدی ها قبل از بازی برگشت نیمه نهایی آسیا هم بود. شاگردان ژسوالدو فریرا در یک بازی خانگی در لیگ مقابل السیلیه متوقف شدند و تساوی یک یک را به دست آوردند. بغداد بونجاح تنها گل السد را به ثمر رساند و در درقیقه 87 با یک ضربه پنالتی پیروزی این تیم از دست رفت. در این بازی ژاوی هرناندز و عبدالکریم حسن به دلیل ناآمادگی غیبت داشتند و مشعل برشام، دروازه بان جوان السد که باید مقابل پرسپولیس بازی کند نیز هنوز به شرایط بازی نرسیده بود. تیم السد با انجام 7 بازی و کسب 17 امتیاز در رده دوم لیگ ستارگان قطر ایستاده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2almky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس بالای پرسپولیسی ها برای کسب توپ طلای آسیا