تاریخ انتشار: 1397/07/17 12:34
کد خبر: 126986

طبیعی است که کی روش دچار سردرد شود!

جام جهانی 2018 با جام جهانی 2014 یک تفاوت عمده برای کارلوس کی روش داشت. این بار او دو تیم در یک سطح داشت تا جایی که قبل از جام جهانی سید جلال را خط زد و در جام جهانی هم به گوچی بازی نداد.
 طبیعی است که کی روش دچار سردرد شود!

این نکته ای بود که کارلوس کی روش پیش از شروع جام جهانی هم بدان اشاره کرده بود. او گفته بود یک تیم در زمین دارم و یک تیم روی نیمکت. گاهی برای انتخاب نفرات در اردو و گزینش ترکیب تیم ساعت ها با همکارانم بحث می کنیم و کار به جایی می رسد که به خاطر سردرد مجبور می شوم قرص مصرف کنم.

یکی از بازیکنان شایسته حاضر در اردوی تیم ملی سامان قدوس است. بازیکنی که برخی از کارشناسان معتقد بودند در جام جهانی باید بیشتر بازی می کرد، هر چند کارلوس کی روش در هر سه بازی به عنوان بازیکن ذخیره به او میدان داد. حکایت اینروزهای سامان با گذشته کمی متفاوت است. به این خاطر که از فوتبال سوئد به فرانسه آمده و بیشتر مورد نگاه هاست.

گل او برای تیم آمیان در هفته ای که گذشت یک بار دیگر این بازیکن ایرانی را به سوژه یک رسانه های فرانسوی تبدیل کرد. البته سامان در تیم قبلی اش یعنی استرشوندس هم با همین کیفیت بازی می کرد. بطوریکه در بازی این تیم با آرسنال در فوتبال باشگاهی اروپا آرسن ونگر، مربی حریف لب به تحسین از بازیکن تیم ملی گشود. اما همان طور که اشاره شد فوتبال فرانسه بیشتر از فوتبال سوئد در تیررس نگاه هاست و بر همین اساس خیلی ها می گویند سامان باید به ترکیب ثابت تیم ملی راه پیدا کند.

قدوس که قدرت شوتزنی فوق العاده ای دارد اگر بخواهد در پست 10 بازی کند باید جای مسعود شجاعی یا اشکان دژاگه را بگیرد. اگر قرار به بازی این بازیکن در پست وینگر چپ باشد بازیکنی چون مهدی طارمی یا وحید امیری باید روی نیمکت بنشینند که هر دو بازیکن خوب و با کیفیتی هستند. وینگر راست ما علیرضا جهانبخش است و در نوک هم ما سردار آزمون و کریم انصاری فرد را خواهیم داشت.

فکر کردن برای بازی دادن به سامان ما را هم دچار سردرد می کند چه رسد به کی روش را. همه بازیکنانی که اکنون در ترکیب تیم ملی هستند بازیکنان با کیفیتی بشمار می روند . از سویی نشاندن سامان به روی نیمکت نه تنها احجاف در حق  این بازیکن بلکه احجاف در حق تیم ملی است به این خاطر که با بازی کردن سامان یک تاکتیک به تاکتیک های گلزنی تیم ملی اضافه می شود. شوت از راه دور.

کی روش باید ساعت ها به جایی که می خواهد به سامان بازی دهد فکر کند. هم چنین بازیکنی که قرار است با بازی کردن سامان روی نیمت تیم ملی بنشیند. دراین صورت طبیعی است که دچار سردرد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwqbr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خیال کی روش راحت شد/ قدوس از بازی‌های ملی محروم نمی‌شود