تاریخ انتشار: 1397/07/17 21:27
کد خبر: 126907

سومین بیانیه کی روش صادر شد/قسمت سوم: برای بازیکنانم

سرمربی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد بازیکنان‌اش پرداخت و عنوان کرد عده بسیار زیادی در ایران متوجه دستاورد بزرگ این تیم در جام جهانی نشده‌اند.
سومین بیانیه کی روش صادر شد/قسمت سوم: برای بازیکنانم

کارلوس کی‌روش که طی روزهای اخیر دو بیانیه در راه آماده‌سازی تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا داده بود، اکنون سومین پیام خود را در این مسیر صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:

 

«جام ملت‌های آسیا- امارات ۲۰۱۹

چگونه از خوب به عالی تبدیل شویم

قسمت سوم: برای بازیکنانم

 

بچه های عزیزم!

 

از صمیم قلب به خاطر تمام کارهایی که برای تیم ملی انجام دادید از شما تشکر می‌کنم. هیچ‌وقت از تکرار این مطلب خسته نخواهم شد که بگویم تا به اینجای زندگی هیچگاه افتخار کار کردن با اینگونه بازیکنان حرفه‌ای که دریافتی ناچیزی داشتند ولی دستاوردهای بزرگی برای کشورشان به ارمغان آوردند را نداشته‌ام. شاهد بوده‌ام که گاها برخی از اوقات حتی یک کلمه بابت تقدیر از شما از طرف مسئولان هموطن عنوان نشده است. عملکرد شما در جام جهانی واقعا بهترین بود، فوق‌العاده!

 

هرچند به هدفمان خیلی نزدیک شدیم ولی نتوانستیم به دور دوم صعود کنیم. بدون شک شما باعث شادی و افتخار کشورتان شده‌اید. شما توانستید احترام و اعتباری باورنکردنی بین‌المللی را کسب کنید.

 

در ایران، به واقع افراد زیادی متوجه تاثیر بالایی که شما توانستید در جام جهانی روسیه ایجاد کنید، نیستند، مخصوصا ارزش واقعی عملکرد فوق‌العاده شما برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال.

 

و اکنون، جام ملت‌های امارات ۲۰۱۹ یک فرصت بی‌همتا و تاریخی در زندگی شماست که ما با یکدیگر می‌توانیم در راستای هدف، علت و ماموریتی که داریم این فرصت را به یک واقعیت در سرنوشت مان تبدیل کنیم.

ما باید بدانیم که تیم‌های دیگر مقابل ما کاملا آماده خواهند بود و همگان در آسیا می‌خواهند که تیم اول قاره را از پیش رو بردارند.

 

فوتبال حرف‌ ای به سرعت تغییر و پیشرفت می‌کند و مطمئنا ما نیز نسبت به گذشته بسیار بهتر شده‌ایم ولی هنوز به آنجایی که می‌خواهیم باشیم، نرسیده‌ایم. آقایان! بیاییم بر سر این اصل واقعی توافق کنیم که حتی اگر ما دوم شویم برای ما به منزله آخر شدن است. اگر بخواهیم تابلوی ورزشگاه را از "خوب" به "عالی" تبدیل کنیم، می‌دانیم که مثل همیشه باید متحمل هزینه شویم. راحت بودن همانند نفس کشیدن است، برای همین ما همیشه باید خود را گرسنه و سرشار از میل و انگیزه نگهداریم. شما می‌بایست جذابیت را حفظ کنید و به منافع، علت‌ها و اهداف تیم ملی پایبند باشید. شهرت و ارتباطات ناگهانی می‌تواند به روح شما ضربه بزند و رفتار و نگرش ما را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما اجازه دهید که غرور، شما را فرا بگیرد، دیگر قادر به از خود گذشتگی و متحمل شدن زحمات لازمه برای رسیدن به موفقیت نخواهید بود.

 

فوتبال حرفه‌ای سرسخت و دشوار بوده و تجارت سردی است. هیچ فرقی نمی‌کند که یک بازیکن چه حرکت مثبت خوبی را در بازی گذشته انجام داده‌اید، اما اگر نتوانید امروز آن کار را انجام دهید، حتما می‌بایست تغییراتی بوجود آید تا از رکود و در جا زدن نجات پیدا کنید.

 

امروز همانند همیشه آنها پشت‌تان را خالی کردند و شما را پشت همه قرار دادند و هیچ احترامی حداقل برای حق توافق شده شما قایل نشدند. امروز می‌دانم که حتی ماورای این مسایل، اکثر شما از محل درآمدتان، هزینه می‌کنید تا برای تیم ملی بازی کنید. با این حال تیم ملی هنوز روی شما حساب می‌کند و ما هنوز به استعداد، شخصیت و استحکام شما احتیاج داریم. مطمئن هستم که شما نمی‌توانید این موضوعات را عنوان کنید، ولی هیچ چیز نمی‌تواند مانع از انجام  وظایف و تعهدات من باشد، اینکه به صورت شفاف از زحمات شما عذرخواهی و تشکر نکنم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvywq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عزم و اراده کی روش و ملی پوشان برای موفقیت در آسیا + عکس