تاریخ انتشار: 1397/07/17 22:21
کد خبر: 126899

فوت ناگهانی مجری ورزشی واکنش های متفاوتی بدنبال داشت

تعداد زیادی از جامعه ورزش، هنر و رسانه در پیام‌هایی جداگانه درگذشت گزارشگر و مجری با سابقه ورزشی ایران را تسلیت گفتند.
فوت ناگهانی مجری ورزشی واکنش های متفاوتی بدنبال داشت

بهرام شفیع که تا جمعه هفته قبل روی آنتن شبکه یک اجرای برنامه «ورزش و مردم» را برعهده داشت، بعد از ظهر امروز به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد تا جامعه ورزش، اهالی فوتبال و رسانه با خبر شوکه کننده‌ای در عصر سه‌شنبه مواجه شوند.

شفیع ازجمله گزارشگران و مجریان با سابقه تلویزیون ایران به شمار می‌رفت و به دلیل اهمیت به ورزش‌های مختلف در برنامه‌های خود، مورد توجه بسیاری از مسؤولان، مربیان و ورزشکاران بود و جایگاه خاصی بین آنها داشت که خبر درگذشت او موجب شد تا جامعه ورزش و به ویژه فوتبالی‌ها و اهالی رسانه به این ضایعه تلخ واکنش نشان دهند که بخشی از پیام‌های تسلیت در زیر آمده است:

 

* علی پروین، در پیام تسلیت خود عنوان کرده درگذشت زنده یاد شفیع باورکردنی نیست.

60

* علی دایی ضمن ابراز ناراحتی از فوت مرحوم شفیع، این ضایعه را تسلیت گفته است.

61

* وحید هاشمیان پیام تسلیتی به اهالی ورزش، جامعه رسانه و خانواده مرحوم شفیع منتشر کرده است.

62

* کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیام تسلیتی برای درگذشت این گزارشگر و مجری تلویزیونی صادر کرده‌اند که در آن آمده است: «درگذشت ناگهانی پیشکسوت، مجری و تهیه کننده توانمند صدا و سیما و برنامه وزین و قدیمی ورزش و مردم شوک آور و دردناک بود.

سرمربی، اعضا و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان این ضایعه را به جامعه بزرگ ورزش تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای این عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.»

 

* پژمان جمشیدی، ملی پوش سابق فوتبال ایران و پرسپولیس و از اهالی سینما نیز پیام تسلیتی داده است.

63

* مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پیام خود زنده یاد شفیع را استاد خود خطاب کرده و سبک، صدا و اجرای او را بی‌نظیر دانسته است.

64

* باشگاه استقلال با انتشار پیامی درگذشت بهرام شفیع گزارشگر، مجری و مدیر ورزشی با سابقه و خوش‌نام ورزش ایران را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

 

«بازگشت همه به سوی اوست

خبردرگذشت بهرام شفیع چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند؛ بهرام شفیع از مجریان قدیمی و خوشنام صدا و سیمای ایران بود که سال های زیادی با برنامه ورزش و مردم و با حضور در قاب تلویزیون لحظات فراموش نشدنی برای ورزش ایران و مردم رقم زد.

باشگاه استقلال ضمن تسلیت به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم بویژه امیراقبال عزیز برای این عزیز از دست رفته از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارد.»

 

* همچنین در پیام تسلیت باشگاه سایپا آمده است:

 

«تنها چند روز از فوت غلام‌نژاد، بازیکن سابق باشگاه سایپا می‌گذرد که خبر تلخی دیگر جامعه ورزش و رسانه را در شوک فرو برد. این بار تقدیر الهی، بهرام شفیع را از جمع ما جدا کرد تا جامعه رسانه‌ای ورزش یکی از کوشاترین و فعال‌ترین گزارشگران و مجریان ورزش را از دست دهد.

شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت ناگهانی مرحوم بهرام شفیع از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده مغفرت و برای دوستداران و بازماندگان ایشان صبر جزیل مسئلت می‌کند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48b6am

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعضای تیم ملی درگذشت بهرام شفیع را تسلیت گفتند