تاریخ انتشار: 1397/07/18 12:28
کد خبر: 126856

AFC توئیتر صحنه سیو بیرانوند را گذاشت

توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا لحظه واکنش دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به عنوان یک واکنش تاثیرگذار در این مرحله توئیت کرد.
AFC توئیتر صحنه سیو بیرانوند را گذاشت

علیرضا بیرانوند در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و با کلین شیتش نقش مهمی در این برد باارزش در زمین حریف ایفا کرد. او در دقیقه 66 بازی و در حالیکه پرسپولیس راه های نفوذ السد را به هجده قدم مسدود کرده بود شوت سهمگین پدرو میگل مدافع پرتغالی قطری تیم السد را که به گوشه دروازه زده شد را با یک شیرجه فوق العاده به کرنر فرستاد.

 

شاید همین عملیات نجات بیرانوند بود که باعث شد تا السد برای فرار از مساوی مجبور شود در بیست دقیقه پایانی فشار زیادی بیاورد و همین باعث شد تا پرسپولیس در یک ضدحمله غافلگیرانه به پنالتی و گل برسد. کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به همین دلیل در توئیتر صحنه سیو بیرانوند را گذاشت و تیتر زد:« دستان امن». در این توئیت آمده است:« علیرضا بیرانوند با یک شیرجه موفق حمله خطرناک و تهدید جدی السد در زمین خودش ناکام گذاشت.»

 

اگر پرسپولیس بتواند در تهران برابر السد به موفقیت برسد آن وقت شاید ارزش این مهار بیرانوند بیشتر هم مشخص شود چرا که گل نخوردن در زمین حریف باعث برد پرسپولیس در مرحله رفت شد و حالا یک مساوی هم می تواند آن ها را به فینال برساند. این عملیات نجات بیرانوند شاید حتی در گذر زمان ارزشمندتر هم بشود؛ همه چیز بستگی به بازی آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان دارد.

 

1


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exa79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو ستاره پرسپولیسی زیر ذره‌بین AFC