تاریخ انتشار: 1397/07/18 13:08
کد خبر: 126849

آخرین اخبار از تیم ملی امید

تمرینات تیم ملی امید در زمین خیریه عمل ادامه دارد و محل اقامت امیدها هم مجموعه ورزشی یزدان است.
آخرین اخبار از تیم ملی امید

با توجه به حضور 42 بازیکن در اردوی تیم ملی امید این تیم در دو نوبت تمرین می کند تا هر چه سریعتر کرانچار و دستیارانش به شناخت کافی از تیم برسند.

 

در اردوی قبلی اسکان ملی پوشان امید هم مجموعه ورزشی یزدان بود اما تمرینات در استادیوم کارگران برگزار می شد. به نظر می رسد فاصله بین محل اقامت و هم چنین زمین تمرین که زیاد بود موجب شد تا زمین تمرین به خیریه عمل تغییر کند.

 

پیش از این ملی پوشان امید در هتل آکادمی اردو می زدند و در زمین شماره یک تمرین می کردند. جایی که تیم کی روش سال هاست در آن تمرین نمی کنند و اکنون منتظر هستند عملیات بازسازی زمین شماره دو کمپ پایان یابد تا در این زمین تمرین کنند. اقامت تیم کارلوس کی روش در هتل آکادمی موجب شده تا تیم ملی امید فرصت اقامت در این هتل و هم چنین تمرین در زمین شماره یک را از دست بدهد.

 

خبر دیگر از تیم ملی امید اینکه بازی دوستانه با تیم های عراق و سوریه محقق نشده است و قرار است در تمرینات روزهای بعد کرانچار دو تیم تشکیل بدهد. تیم الف و ب. این دو تیم با هم بازی خواهند کرد تا در نهایت کرانچار از بین 42 بازیکن حاضر در اردو تیم اصلی را شناسایی کند.

 

تفاوت این اردو با اردوهای قبلی حضور لژیونرها در تمرین است. البته رضا شکاری جزیی مصدوم است و قرار است از فردا به تیم تمرین کند. امید نورافکن و رضا کرملاچعب دو لژیونر دیگر در تمرین تیم ملی امید هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369oj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرانچار در تیم ملی امید کار سختی را پیش رو دارد