تاریخ انتشار: 1395/06/27 21:11
کد خبر: 260918

دومین شکست متوالی مهابادی در لیگ یک/ داوری علیه اراکی هاست؟!

شاگردان نظر محمدی با پیروزی برابر آلومینیوم اراک به جمع سه تیم بالای جدول صعود کرد.
دومین شکست متوالی مهابادی در لیگ یک/ داوری علیه اراکی هاست؟!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دیدار دو تیم بالانشین جدول رده بندی لیگ دسته اول با پیروزی سپیدرود رشت همراه بود. شاگردان نظر محمدی در این بازی با استفاده از حمایت حاضران در ورزشگاه عضدی رشت و امتیاز میزبانی در دقایق ابتدایی بازی تیم برتر زمین بودند.

سپیدرودی ها که در این بازی سرمربی خود را در کنار زمین نداشتند، خیلی زود مزد برتری خود را دریافت کردند و میلاد قربان زاده دقیق 19 با یک ضربه از راه دور توانست اولین گل این بازی را وارد دروازه آلومینیوم اراک کند.

در ادامه تلاش شاگردان مهابادی برای جبران بازی راه به جایی نبرد و قرمز پوشان سپید روز نیز نتوانستند از ضد حملات خود استفاده کنند تا در نهایت سپیدرود نبرد بالانشینان را به سود خود خاتمه دهد تا دومین شکست آلومینیوم اراک را دومین تیم استان گیلان به این تیم تحمیل کرده باشد.

سپیدرود رشت با سه امتیازی که از این بازی به دست آورد 14 امتیازی شد و در صورتی که پارس جنوبی موفق به شکست حریف خود نشود، در پایین هفته به رتبه سوم جدول صعود خواهد کرد تا همچنان در جمع مدعیان جدی صعود به لیگ برتر باشد. آلومینیوم اراک با این شکست همچنان 11 امتیازی خواهد ماند تا برای صعود به لیگ برتر به بازی های آینده امیدوار باشد.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rynxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی نقاط ضعف و قدرت مس رفسنجان-آلومینیوم اراک
اختصاصی/