تاریخ انتشار: 1397/07/23 15:31
کد خبر: 126232

منتقدان ترجیح دادند به جای دستیار، آقای سرمربی را سیبل حملات خود قرار دهند!

سابقه رفتارهای عجیب سرمربی تیم ملی نشان می‌دهد صحبت‌های مک درموت علیه استیلی بی ارتباط با وی نبوده است.
منتقدان ترجیح دادند به جای دستیار، آقای سرمربی را سیبل حملات خود قرار دهند!

صحبت‌های میک مک درموت، دستیار کارلوس کی‌روش روز گذشته در پاسخ به حمید استیلی صحبت‌های تندی مطرح کرد که حسابی خبرساز شد و واکنش اکثر چهره‌های فوتبالی کشور را به همراه داشت. درموت با بیان اینکه استیلی تیم ملی را با سیرک اشتباه گرفته است درخواست او برای استفاده از امکانات مجموعه پِک را زیرسوال برد.

نکته جالب توجه در مورد اظهارات بحث برانگیز درموت، حمله منتقدان در دفاع از استیلی به کی‌روش بود که ترجیح دادند به جای دستیار، آقای سرمربی را سیبل حملات خود قرار دهند.

اگرچه درموت شخصیت مستقلی دارد و نمی‌توان صرفاً به خاطر دستیار کی‌روش بودن اقداماتش را به سرمربی تیم ملی نسبت داد ولی شیوه کار کی‌روش و هماهنگی عجیبی که میان کادرفنی و بازیکنان در مصاحبه‌ها و مواضع شبیه به هم وجود دارد کمی کفه قصور را به سمت کی‌روش سنگین می‌کند.

و اما مورد مهم‌تری که باعث می‌شود به منتقدان کی‌روش حق بدهیم، سابقه رفتارهای عجیب گذشته او بوده است که پیش از این هم سیرک و دلقک در ادبیات و رفتارهای سرمربی تیم ملی دیده شده است.

حدود 2 سال قبل بود که دیدار رفت تیم ملی مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی در مالزی برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کی‌روش که حین بازی از زمین خوردن‌ها و تمارض‌های ابراهیم عالمه، گلر سوریه شاکی بود با گذاشتن بینی دلقک‌ها روی صورت خودش این رفتار را به شدید‌ترین شکل مورد انتقاد قرارداد.

233

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exmm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مک درموت؛تماشاگر پنهانی نشست خبری کی روش بود!