تاریخ انتشار: 1397/07/24 19:45
کد خبر: 126079

عکس | جمله عجیب در ورزشگاه آزادی!

نصب برگه ای با عنوان "ورودی بانوان" جمله ای است که پیش تر ورزشگاه آزادی در هنگام برگزاری یک مسابقه فوتبال به خود ندیده است.

از ساعت 19:30 دقیقه تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی میزبان بولیوی می شود تا دیداری تدارکاتی در مسیر جام ملت های آسیا 2019 برگزار کند.

این دیدار اما تفاوتی ویژه با سایر دیدارهای برگزار شده در ورزشگاه آزادی دارد و آن هم این است که برخی بانوان کشور می توانند در استادیوم آزادی حاضر شوند و یک مسابقه فوتبال را از نزدیک ببینند.

براساس مجوز شورای تامین، حضور خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال، همه تیم های ملی بانوان فوتبال و فوتسال، کارمندان زن فدراسیون فوتبال و تعدادی همیار هوادار صادر شده است.

البته که پیش تر نیز در دیدارهای تیم ملی برابر کشورهای دیگر، بانوان کشورهای میهمان می توانستند در ورزشگاه حضور داشته باشند و در برخی دیدارهای تیم ملی هم مقامات سیاسی زن حضور داشتند ولی این برای اولین مرتبه است که بانوان ایرانی می توانند در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و یک بازی را از نزدیک ببینند و برای همین هم هست که دیدن برگه "ورودی بانوان" که در ورزشگاه آزادی زده شده است، اینطور می تواند جذاب و البته قابل توجه باشد.

حالا با این تابوشکنی که امروز اتفاق می افتد، این احتمال وجود دارد در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد نیز این امکان برای حضور بانوان فراهم شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dv9kw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از زمین شماره ۲ آکادمی ملی فوتبال