تاریخ انتشار: 1397/07/24 22:53
کد خبر: 126045

کی روش: اگر ما را در ایران نمی خواهید، رو در رو بگویید

سرمربی تیم فوتبال ایران با بیان اینکه شاگردانش مقابل بولیوی، فوتبال مدرنی را به نمایش گذاشتند، گفت: از بی احترامی ها و تهمت هایی که به ما زده می شود، خسته هستم.
کی روش: اگر ما را در ایران نمی خواهید، رو در رو بگویید

«کارلوس کی روش» سه شنبه شب پس از برتری 2 بر یک ایران در دیدار تدارکاتی برابر بولیوی، اظهار داشت: دیدار خوبی بود و روش مدرنی از فوتبال را شاهد بودیم و مطمئن هستم هواداران حاضر در ورزشگاه از این دیدار رضایت داشتند و من نیز از نمایش شاگردانم، رضایت کامل دارم.

وی با بیان اینکه تیم ایران مسیری طولانی برای موفقیت در پیش دارد، افزود: می توانستیم دست کم چهار گل در دیدار امروز به ثمر برسانیم، اما نتیج بازی های تدارکاتی مهم نیست، بلکه حفط هماهنگی و شخصیت تیمی دارای اهمیت است.

سرمربی سابق رئال مادرید ادامه داد: تک تک بازیکنان ایران لیاقت بهترین ها را دارند تا در مسیر جام ملت ها برای رسیدن به موفقیت آنها را مهیا سازیم.

وی افزود: دیدارهای آبان ماه برای ما هنوز باقی است و امیدوارم 2 بازی تدارکاتی دیگر بتوانیم برگزار کنیم.

سرمربی تیم ایران اظهار داشت: تلاش می کنیم دیدارهای تیم ملی ایران در شهرهای دیگر کشور که هواداران تیم ملی در آن حضور دارند، برگزار شود تا بازیکنان به هواداران نزدیک تر شوند. برای این هدف نیاز است با حریفان نیز هماهنگ شویم.

کی روش درباره شرایط بازیکنانش، گفت:‌ بازی های تدارکاتی فرصتی برای دیگر بازیکنان است تا بتوانند توان خود را ثابت کنند. با وجود مصدومیت «مرتضی پورعلی گنجی»، «روزبه چشمی» عملکرد امیدوار کننده ای در خط دفاعی داشت.

وی افزود: روزبه چشمی پیش از این در میانه میدان بازی می کرد و من به عنوان دفاع از او استفاده کردم. همچنین خوشحالم «مجید حسینی» به عنوان یک بازیکن جوان در جام جهانی درخشید و اکنون نیز شرایط خوبی دارد. معتقدم این 2 مدافع، تضمین کننده 10 سال آینده تیم ملی هستند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران تصریح کرد: یک تیم قوی نیاز به بازیکنان خوب و با انگیزه دارد، اما اکنون به جایگاهی که انتظار داریم، نرسیده ایم و تلاش ما رسیدن به آن جایگاه است.

** لذت بازیکنان از حضور خواهران و مادران خود در ورزشگاه وصف ناشدنی است

کی روش در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه گفت: لذتی که بازیکنان از حضور خواهران و مادران خود چشیدند وصف ناپذیر است. البته این یک مساله اجتماعی است و اگر این شروع یک اتفاق خوب باشد، قابل احترام است که جهان به آن احترام می گذارند.

وی در مورد فرصت های زیادی که بازیکنان ایران در این دیدار از دست دادند، تصریح کرد: در این دیدار با پاس های قطری و حرکت رو به جلو، فوتبال خوبی را نشان دادیم و فقط موقع گل زدن کمی خجالتی بودیم که باید این مشکل را بر طرف کنیم.

کی روش عنوان کرد: ‌اگر صحبت هایم از افتادگی فاصله دارد، عذرخواهی می کنم؛ اما فوتبال امشب در سطح دیگری بود که شاید فرصت دیدن چنین نمایشی را از نزدیک نداشته باشید.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره احتمال قهرمانی در جام ملت های آسیا، گفت: وقتی از من خواسته شد قراردادم را تمدید کنم، پیشنهادهای چهار ساله خوبی داشتم، اما این چالش را پذیرفتم چون می خواستم به هشت سال از زندگی خودم متعهد باشم. به برخی ها که برای این مسائل ارزش قائل نیستند، می گویم من و کادرم فداکاری های زیادی انجام دادیم!

کی روش ادامه داد: اعتقاد دارم استحقاق این را داریم که برای قهرمانی در امارات رقابت کنیم. با این حال نمی دانم باید چه کار کنیم تا احترام بعضی از افراد را در این کشور به دست بیاوریم؛ افرادی که به طور سیستماتیک به ما بی حرمتی می کنند.

سرمربی تیم ایران افزود: از این همه بی احترامی خسته هستم، چرا که دروغ ها و تهمت هایی که به ما زده می شود، ناراحت کننده است و اگر ما را در ایران نمی خواهید، رو در رو بگویید.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: بازیکنانم، کادر و رئیس فدراسیون استحقاق کمی احترام را داریم. دیگر چه کار باید انجام دهیم که به ما احترام بگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xporz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش:بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم