تاریخ انتشار: 1397/07/27 12:41
کد خبر: 125733

حمید کاظمی: هدفم رفتن به اروپا و پوشیدن لباس مقدس تیم ملی است

حمید کاظمی بازیکن اسبق سپاهان اصفهان و بازیکن فعلی نادی مجیس الریاضی در لیگ عمان با فرتاک ورزشی مصاحبه کرد.
حمید کاظمی: هدفم رفتن به اروپا و پوشیدن لباس مقدس تیم ملی است

هافبک اسبق تیم فوتبال سپاهان گفت: از هشت سالگی به مدت چهارده سال در باشگاه سپاهان بودم. چهارسال در تیم بزرگسالان سپاهان حضور داشتم از تیم های پایه این باشگاه به بالاترین سطح فوتبال ایران رسیدم و سه بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردم و در باشگاه‌هایی مثل صبا و گیتی پسند توپ زده ام. برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به تیم مقاومت تهران رفتم. من به امید پیشرفت فوتبال بازی می کنم.

حمید کاظمی، بازیکن سال های نه چندان دور سپاهان که تابستان امسال به تیم نادی مجیس الریاضی عمان پیوست در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: خدا را شکر می کنم که در تیم شرایط خوبی دارم، در جام حذفی موفق شدیم به جمع هشت تیم نهایی صعود کنیم و انگیزه خوبی برای ادامه راه داریم. هدفم رفتن به اروپاست و تلاش می‌کنم که لباس مقدس تیم ملی را بپوشم.

وی افزود: در جام حذفی خوب پیش رفتیم ولی در لیگ عمان تل شرایط خوبی نداریم، اما با جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم می توانیم بهتر شویم. در این فصل سه پاس گل دادم و یک گل به ثمر رساندم که فکر می کنم آمار بدی نباشد اما سعی دارم روز به روز بهتر کار کنم تا پیشرفت داشته باشم.

بازیکن اصفهانی تیم نادی مجیس الریاضی عمان خاطر نشان کرد: چند پیشنهاد از تیم های بالای جدول لیگ عمان و یک پیشنهاد هم از کویت دارم اما از حالا نمی شود برای آینده برنامه ریزی کرد، چرا که فوتبال فضای خاصی دارد و چیزی قابل پیش بینی نیست.

کاظمی تصریح کرد: اگر به اینجا رسیدم حتما خواست خدا بوده، و عزت دست خداست.

وی ادامه داد: شاید لیگ عمان برای بعضی ها ناشناخته باشد اما مطمئنم که از همین جا به تیم های بهتر و بالاتر می رسم، با اینکه پست تخصصی من هافبک دفاعی است ولی در این فصل با صلاحدید سرمربی در پست هافبک تهاجمی و بازیساز هم بازی کردم و هر زمان که به بازی می روم تلاش می کنم نماینده خوبی برای اصفهان و کشورم باشم.

حمید کاظمی درسال ۲۰۱۸ با عقد قراردادی دو ساله به تیم نادی مجیس الریاضی در لیگ برتر عمان یا عمان تِل پیوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzkan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکانی ها به مصاف سپاهان می روند