تاریخ انتشار: 1397/07/27 23:11
کد خبر: 125633

پیش بازی چلسی- منچستریونایتد

در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر، چلسی در لندن میزبان منچستریونایتد خواهد بود.
پیش بازی چلسی- منچستریونایتد

مائوریتسیو ساری روی نیمکت چلسی شروع فوق العاده ای داشته و آنها در حال حاضر با قرار گرفتن در رتبه دوم، یکی از نامزدهای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هستند اما در سمت مقابل، شرایط برای مورینیو و تیمش هرگز مساعد نیست و اگرچه یونایتد هفته گذشته با گل دقایق پایانی الکسیس سانچس در نهایت نیوکاسل را شکست داد، اما قرار گرفتن در رتبه هشتم هرگز باب میل مدیران این تیم نیست و یک شکست دیگر حتی ممکن است منجر به پایان روزهای حضور مورینیو در این تیم شود.

در ترکیب یونایتد غیبت روخو و لینگارد قطعی بوده و حضور بازیکنانی چون ماتیچ، فلینی، هررا و لوک شاو در هاله ای از ابهام قرار دارد اما در ترکیب چلسی تنها وضعیت رودیگر نامشخص است و دیگر بازیکنان مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب نخواهد داشت.

01346287

نتایج اخیر این 2 تیم کاملا به سود چلسی بوده و آبی های لندن در 7 مسابقه از 8 دیدار آخر خود برابر یونایتد پیروز شده و در 4 مسابقه آخر خود در خانه برابر شیاطین سرخ موفق به ثبت کلین شیت هم شده اند.

این آمار موید آن است که مورینیو و تیمش کار دشواری در استمفوردبریج خواهند داشت و تکرار این اتفاقات حتی ممکن است منجر به جدایی سرمربی پرتغالی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzkk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام اسامی داوران هفته ششم لیگ برتر