تاریخ انتشار: 1397/07/28 12:21
کد خبر: 125589

خمارلو توضیح داد؛ به هیچ وجه در طبقه پایین بلیت فروشی حضوری نداریم!

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد بلیت فروشی بازی با السد توضیحاتی ارائه داد.
خمارلو توضیح داد؛ به هیچ وجه در طبقه پایین بلیت فروشی حضوری نداریم!

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص بلیت فروشی اینترنتی بازی پرسپولیس - السد و از دسترس خارج شدن سامانه دقایقی بعد از باز شدن اظهار داشت: طبق اطلاعی که به من دادند، به محض باز شدن سامانه با هجوم 12 هزار نفره مواجه شدیم که باعث از دسترس خارج شدن آن شد. به هر حال بلیت جایگاه 5000 تا است تعدادی سهمیه هم در این میان وجود دارد که فقط 500 بلیت برای خود AFC است و روبروی جایگاه هم 500 بلیت و وی آی پی هم 100 بلیت برای AFC است و سهمیه های دیگر هم هست. به همین دلیل محدودیت سهمیه داریم و جایگاه ظرف 3-2 دقیقه و روبروی جایگاه ظرف 10 دقیقه پر شد.با شرایطی که پیش می‌رود به نظر می‌رسد مابقی بلیت‌ها هم تا قبل از ظهر تمام می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سایت فروش بلیت اشکال دارد گفت: این سایت پیش از این بارها آزمایش شده و جدید نیست. ما برای فروش بلیت مصوباتی داریم که از سوی AFC مطرح شده و عنوان شده مثلاً راهرو ها خالی باشد و اینکه جمعیت مازاد نباشد. در بازی با الدحیل بخشی از طبقه بالا و پشت دروازه خالی بود که دلیلش این بود که بلیت‌های آن قسمت خریداری نشده است.

خمارلو در مورد اینکه آیا ممکن است در ورزشگاه هم بلیت فروشی داشته باشیم یا نه، گفت: کل بلیت‌های طبقهپایین اینترنتی فروخته شود، اگر در طبقه دوم بلیت مازاد داشته باشیم در موردش اطلاع رسانی می‌شود ولی به هیچ وجه در طبقه پایین بلیت فروشی حضوری نداریم و هواداران از راه‌های دور و نزدیک به گمان اینکه در ورزشگاه بلیت تهیه کنند نیایند.

وی در پایان با اشاره به بازسازی ورزشگاه آزادی و برطرف کردن اشکالاتی که AFC گرفته است گفت: آخرین بازدید ما روز پنجشنبه بود و ورزشگاه یک سری اقدامات زیربنایی دارد مثل اتاق عکاس ها و اتاق ناظر که در حال انجام است و شاید این اقدامات در ظاهر ملموس نباشد.  دفتر کار مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه به ورزشگاه آزادی منتقل شده تا کارها یک سره تحت نظر باشد و تاکید دکتر سلطانی‌فر هم بر این است. البته برای بازی السد AFC خواسته ندارد و برای فینال باید همه موارد انجام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpd68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین خبرها از بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و السد