تاریخ انتشار: 1397/08/01 17:07
کد خبر: 125098

حمودی: بهتر بود بازی با پرسپولیس برگزار می شد/قطعاً برای کسب امتیاز به مصاف ذوب آهن می رویم

علی حمودی: دوست داشتیم بازی با پرسپولیس برگزار شود
 حمودی: بهتر بود بازی با پرسپولیس برگزار می شد/قطعاً برای کسب امتیاز به مصاف ذوب آهن می رویم

علی حمودی درخصوص شرایط پیکان در تعطیلات اظهار داشت: طبیعی است، تعطیلات لیگ به دلیل آن که از شرایط بازی دور می شویم، به ضرر تیم باشد اما در این تعطیلات طولانی مدت هم دیدارهای تدارکاتی خوبی داشتیم و هم تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. خداروشکر در شرایط خوبی هستیم

مدافع پیکان در خصوص لغو بازی با پرسپولیس و طولانی شدن تعطیلات گفت: دوست داشتیم بازی با پرسپولیس برگزار شود اما با توافقاتی که بین دو باشگاه صورت گرفت، به این نتیجه رسیدند که این بازی لغو شود. اگر بازی می کردیم خیلی برای تیم ما بهتر بود.

بازیکن پیکان درخصوص بازی این هفته تیمش با ذوب آهن تصریح کرد: ذوب آهن تیم خوبی است. اما چند هفته ای است که تیم ما هم خوب نتیجه گرفته و قصدمان این است که این روند رو به جلو را ادامه دهیم. ‌

وی ادامه داد: اگر انتظارمان این است که همچنان در بالای جدول باشیم، بازی در خانه و خارج از خانه نباید برای ما فرقی داشته باشد. قطعاً برای کسب امتیاز به مصاف ذوب آهن خواهیم رفت و ان‌شاءالله دست پر هم برمی گردیم.

حمودی در پایان در رابطه با هدف پیکان در این فصل گفت: روز به روز تمریناتی که انجام میدهیم با این هدف است که این فصل در بالای جدول باشیم. تا به اینجای کار که این اتفاق افتاده است و تلاش می کنیم تا آخر لیگ هم جایگاه‌مان را حفظ کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aq56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان تیم پیکان انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس داشتند