تاریخ انتشار: 1397/08/01 23:48
کد خبر: 125015

نوراللهی بار دیگر اعتباری ویژه به شماره 8 خاطره انگیز بخشید

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل السد قطر نمایشی بسیار خوب از خود به جا گذاشت.
نوراللهی بار دیگر اعتباری ویژه به شماره 8 خاطره انگیز بخشید

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد ضمن کسب یک تساوی خانگی برابر تیم السد قطر، با توجه به پیروزی در بازی رفت، این تیم را در مجموع حذف کند و راهی دیدار فینال شود.

در بازی امشب پرسپولیس، نقش هافبک های این تیم بسیار تعیین کننده بود. در شرایطی که السد چاره ای جز پیروزی نداشت، با توپ پر به ورزشگاه آزادی آمده بود و نقطه قوت این تیم هم جایی بود که ژاوی و گابی در میانه میدان به طرح ریزی حملات می پرداختند.

پرسپولیسی ها در نیمه نخست بازی کمی سردرگم بودند و پس از دریافت گل، مقداری زمان برد تا بازیکنان این تیم به شرایط عادی ابتدای بازی برگردند. در این حین یکی از بازیکنانی که نمایش خوبی داشت، احمد نوراللهی بود. ضلع سمت راست لوزی خط هافبک پرسپولیس هم در توپ گیری و هم در زمان هایی که صاحب توپ بود، عملکرد خوبی داشت. نوراللهی در نیمه دوم هم به همراه بشار رسن و سیامک نعمتی موتورهای محرک حملات کم تعداد اما خطرناک پرسپولیس روی دروازه السد بودند.

نوراللهی که از ابتدای زمان حضور در پرسپولیس به عنوان یک هافبک دفاعی شناخته می شد، اخیرا در سیستم 2-4-4 لوزی پرسپولیس در پست های دیگری از جمله رأس سمت راست یا رأس تهاجمی این لوزی ایفای نقش می کند. با توجه به میل تهاجمی نوراللهی، او در این پست ها بسیار موثر و کارآمد ظاهر شده و نقش او در بازیسازی و البته جنگندگی هایش در میانه میدان به وضوح قابل مشاهده است. در بازی های لیگ قهرمانان هم او یکی از استاندارد ترین و بهترین بازیکنان تیمش بوده و کمک زیادی به موفقیت های اخیر سرخپوشان کرده است.

نوراللهی که به واسطه نمایش های تماشایی اش اخیرا توجه کارلوس کی روش را نیز جلب کرده، در اولین بازی آسیایی پس از حضور در اردوی تیم ملی بار دیگر نشان داد شایستگی بسیاری برای پیشرفت و حضور در میادین مهم دارد. عملکرد تحسین برانگیز در بازی های قاره ای حساس قطعا در ذهن مربیان تیم ملی هم خواهد ماند تا روی نوراللهی در تورنمنت های آتی تیم ملی و بازی های حساس با تیم های آسیایی حساب کنند.

بازی های خوبی که نوراللهی انجام داده، پرسپولیسی ها را دوباره به داشتن شماره 8 ملی پوش و درخشان امیدوار کرده و او بار دیگر اعتباری ویژه به این شماره خاطره انگیز تیم سرخپوش پایتخت بخشیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oma8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشک برانکو جاری شد