تاریخ انتشار: 1397/08/02 08:31
کد خبر: 124993

واکنش روزنامه های قطری به صعود پرسپولیس

روزنامه‌های قطر در شرایطی که رئیس فیفا در این کشور حضور داشت، حذف نماینده کشورشان از لیگ قهرمانان آسیا بعد از نتیجه تساوی مقابل پرسپولیس را کمرنگ‌تر منعکس کرده‌اند.
واکنش روزنامه های قطری به صعود پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در ورزشگاه آزادی برابر تیم السد قطر به تساوی یک - یک رسید تا به لطف برد یک بر صفر در بازی رفت، راهی فینال آسیا شود.

روزنامه های قطری بعد از بازی، در گزارش های نه چندان مفصل به باخت نماینده کشورشان اشاره کرده اند. البته تیتر و عکس اصلی تمام روزنامه های قطری به حضور «اینفانتینو» رئیس فیفا در قطر و بازدیدش از مراحل آماده سازی ورزشگاه های این کشور برای جام جهانی ۲۰۲۲ اختصاص دارد.

روزنامه العرب با تیتر ساده «السد از لیگ قهرمانان کنار رفت» به این بازی پرداخته است.

روزنامه استاد الدوحه نوشت: «السد بعد از نتیجه تساوی مقابل پرسپولیس از لیگ قهرمانان خداحافظی کرد. سومین رویا در آزادی از بین رفت». اشاره این روزنامه به سومین فرصتی است که السد برای صعود به فینال آسیا و قهرمانی در این مسابقات داشت.

روزنامه الرایه هم با اشاره به فرصت السد برای صعود به فینال که از دست رفت، تیتر زد: «السد رویای آسیایی خود را از بین برد.» این روزنامه همچنین از نزدیک بودن فریرا سرمربی السد به پایان کارش در این تیم و احتمال جایگزینی ژاوی هرناندز خبر داد.

روزنامه الوطن هم با اشاره به تساوی پرسپولیس و السد و حذف نماینده قطر تیتر حسرت برانگیز «آه یالقهر ...!» را انتخاب کرده است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpq7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار روزنامه قطری به بازیکنان السد/مراقب این داور باشید!