تاریخ انتشار: 1397/08/02 08:58
کد خبر: 124989

بررسی عملکرد داوری بازی دو تیم پرسپولیس و السد

خوشرو گفت: تیم داوری در این بازی با پرسپولیس تقریبا مهربان بود و با توجه به شرایط استادیوم شجاعت لازم را نداشت تا در بعضی از صحنه‌ها تصمیمات قاطعی بگیرد.
بررسی عملکرد داوری بازی دو تیم پرسپولیس و السد

جعفر خوشرو کارشناس داوری فوتبال درباره عملکرد داوری بازی دو تیم پرسپولیس و السد قطر در چارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: داور این بازی توانست هیجان بازی را کنترل کند و مدیریت خوبی روی این بازی داشته باشد. او توانست قانون را درست اجرا کند و در موقعیت‌های حساس حضور به موقع داشته باشد. داور بازی در ارتباط با کمک‌داورهای خود هماهنگی خوبی داشت.

وی در ادامه گفت: گل‌های این بازی کاملا سالم بودند و نکته خاصی نداشتند. در دقیقه ۵۸ روی بازیکن ۱۴ السد قطر خطایی انجام شد و بعد از آن صحنه نزدیک بود درگیری بین بازیکنان ایجاد شود که داور توانست آن را به خوبی مدیریت کند. در دقیقه ۷۶ روی بازیکن السد خطایی انجام شد ولی داور آن را خطا اعلام نکرد ولی این خطا به نظر من پشت محوطه جریمه بود و پنالتی نباید اعلام می‌شد. در دقیقه ۸۶ نیز در محوطه جریمه پرسپولیس خطایی انجام شد اما داور آن را پنالتی اعلام نکرد. دلیلش هم این بود که خطای صددرصد نبود که  باعث شود داور این صحنه را پنالتی اعلام کند.

خوشرو در پایان گفت: تیم داوری در این بازی با پرسپولیس تقریبا مهربان بود و با توجه به شرایط استادیوم شجاعت لازم را نداشت تا در بعضی از صحنه‌ها تصمیمات قاطعی بگیرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qp6v8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات کارشناس داوری در مورد سه صحنه حساس دیدار السد-پرسپولیس