تاریخ انتشار: 1397/08/06 10:29
کد خبر: 124339

تبریز برای میزبانی از تیم ملی تایید شد

دستیاران کارلوس کی روش در بازدید از امکانات شهر تبریز از میزبانی تیم ملی گزارش های مثبتی را برای سرمربی تیم ملی ارسال کردند.
تبریز برای میزبانی از تیم ملی تایید شد

بر همین اساس احتمال دارد بازی تیم ملی و ترینیدا و توباگو در شهر تبریز و در استادیوم یادگارم امام این شهر برگزار شود.

مارکار آقاجانیان و دیگر دستیاران کارلوس کی روش در سفر به تبریز ضمن بازدید از چمن استادیوم یادگارم امام تبریز از استادیوم بنیان دیزل هم دیدن کردند. البته که استادیوم بنیان دیزل چمن بهتری به نسبت استادیوم یادگار امام دارد اما مشکل اینجاست که اگر استقبال زیادی از بازی تیم ملی شود ظرفیت سکوها نمی تواند پاسخگوی تماشاگران باشد.

کارلوس کی روش در پایان بازی با بولیوی و در کنفرانس خبری گفته بود تیم ملی برای همه مردم ایران است و نوبت آن است که تیم ملی در شهرستان ها هم به میدان بیاید.

در شروع علاوه بر تبریز استادیوم امام رضای شهر مشهد هم برای میزبانی از تیم ملی نامزد شده و قرار است دستیاران کارلوس کی روش در روزهای آینده سفری هم به شهر مشهد داشته باشند و از امکانات این شهر هم بازدید کنند.

دستیاران کارلوس کی روش در سفر به شهر تبریز حتی از امکانات هتلی که قرار است تیم ملی در آن اردو بزند بازدید کردند  که همه چیز بر اساس خواسته ها پیش رفت و در نهایت شهر تبریز برای میزبانی از تیم ملی تایید شد.

این در حالی است که محمد رضا ساکت بعد از اظهارات کارلوس کی روش گفته بود فعلا امکان برگزاری بازی دوستانه تیم ملی در شهرستان ها مهیا نیست. شاید او نمی خواسته کارلوس کی روش برای بازی تیم ملی در شهرستان ها تحت فشار رسانه های گروهی قرار گیرد در حالی که کارلوس کی روش با فرستادن دستیاران خود به شهر تبریز نشان داد که از این موضوع استقبال می کند و موافق بازی تیم ملی در شهرستان ها است.

بازی تیم ملی با ترینیدا و توباگو قرار است 24 آبانماه برگزار شود. تیم ملی چند روز قبل از برگزاری این بازی در تهران اردو می زند و در نهایت یکی دو روز قبل از برگزاری مسابقه راهی شهر تبریز می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obokg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکته ای جالب در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی

نوجوان کرمانشاهی گُل گاشت
در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان؛