تاریخ انتشار: 1395/06/28 20:31
اختصاصی/
کد خبر: 260688

حاشیه‌های بازی ال مسینو/ استقبال اندک در دیداری پرحاشیه!

دیدار تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان محلی برای کسب اولین سه امتیاز شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در این فصل شد تا کام هواداران مس بعد از این دربی حسابی شیرین گردد.
حاشیه‌های بازی ال مسینو/ استقبال اندک در دیداری پرحاشیه!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دیدار تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان محلی برای کسب اولین سه امتیاز شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در این فصل شد تا کام هواداران مس بعد از این دربی حسابی شیرین گردد.

با وجودی که دو تیم نتایج خوبی در هفته‌های قبل کسب نکرده بودند، طبیعی بود که استقبال چندان خوبی از این بازی نشود. با این وجود نزدیک به 100 تماشاگر رفسنجانی برروی سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان بودند تا بحث کری میان هواداران دو تیم داغ باشد.

بازیکنان زیادی از دو تیم در این فصل جا به جا شده بودند که همین سبب شده بود پیش از بازی بازار گل دادن و ماچ و بوسه، قبل از بازی حسابی میان دو تیم داغ باشد.

هوادارانی که به ورزشگاه نیامده بودند، به دلیل خودداری صدا و سیما از پخش این بازی، از دیدن آن محروم شدند و نتوانستند آن را مشاهده کنند. با این حال از طریق سایت باشگاه و کانال تلگرام رسمی آن نتیجه بازی و اتفاقات آن به صورت لحظه به لحظه مخابره می‌شد.

تماشاگران تیم فوتبال مس در این بازی سنگ تمام گذاشتند و از روی سکوها تا دقیقه‌ی 90 به تشویق تیم خود پرداختند.

این بازی محل ثبت رکوردهای مختلف بود... در این بازی 9 بازیکن کرمانی در ترکیب تیم مس بازی کردند که یک رکورد منحصر به فرد برای مس کرمان محسوب می‌شود...

همچنین مس به رکورد 160 روز دوری خود از برد خاتمه داد و این رکورد شوم را در این بازی برای خود شکست و کام هوادارانش را شاد کرد. آخرین برد تیم فوتبال مس به 23 فروردین برمی‌گشت که فولاد یزد را در لیگ سال قبل با نتیجه‌ی دو بر یک شکست داده بود.

پس از پایان بازی مدیر عامل باشگاه مس آقای سید امجد مسعودزاده در رختکن تیم خود حاضر شد و به بازیکنان خسته نباشید گفت.

خبرنگار: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzlkr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب مس کرمان مقابل فجرسپاسی