تاریخ انتشار: 1395/06/28 20:37
کد خبر: 260685

سلام به پیرزوی با برد در ال مسینو

تیم فوتبال مس کرمان با کسب سه امتیاز شیرین برابر مس رفسنجان، به اولین برد خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور دست یافت.
سلام به پیرزوی با برد در ال مسینو

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال مس کرمان با کسب سه امتیاز شیرین برابر مس رفسنجان، به اولین برد خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور دست یافت.

شنبه 27 شهریور 1395/ هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور/ ورزشگاه باهنر کرمان

گل: مهدی دغاغله (69)

داور: علی بای، محمد رضا امینی، مهدی مسعودی

کارت زرد: احمد زنده‌روح،میلاد پورصفشکن(مس کرمان) محسن آذرباد(مس رفسنجان)

مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، حامد محمودی، امیر حسین عسگری، وحید اسماعیل‌بیگی، بهنام داداش‌وند، فرزاد حسین‌خانی، احمد زنده‌روح، محمد رضا زینال‌خیری(احسان پورشیخعلی 46) میلاد پورصفشکن( میلاد محمدی 63) مهدی تیکدری(رضا ستاری90) مهدی دغاغله، سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

مس رفسنجان: سجاد بیرانوند، نادر فتح‌اللهی، امید خدامرادی، مجتبی محوب‌مجاز(علیرضا میرزا حسینی 83) محسن آذرباد(آرمان رمضانی 55) مهیار نوری، جواد رمضانی(امیر حسین موسی‌زاده75) میثم خداشناس، عباس کاظمیان، سجاد عسگری، علیرضا محمودی، سرمربی: ملی اصغر کلانتری

از همان شروع بازی میل به پیروزی در تیم مس کرمان بیشتر دیده می‌شد و شاگردان منصور ابراهمیم‌زاده خیلی زود جریان بازی را در دست گرفتند.

احمد زنده‌روح در دقیقه‌ی 2 خیلی زود می‌توانست برای مس گلزنی کند که این نشان از بی‌تابی میزبان برای پیروزی در این ال‌مسینو داشت.

تحرک بالای زنده‌روح سبب شد که مس در دقیقه‌ی 10 بازی تا آستانه‌ی گل زدن بازهم پیش برود که مدافعان مس رفسنجان توپ را از روی خط برگشت دادند.

بعد از گذشت 15 دقیقه از نیمه‌ی اول، بازی با افت محسوسی روبرو شد و اکثر توپ‌های دو تیم در میانه‌ی میدان لو می‌رفت تا بازی جذابیت لازم را نداشته باشد.

در دقایق پایانی نیمه‌ی اول این تیم رفسنجانی بود که دو موقعیت خطرناک نیز روی دروازه‌ی مس خلق کرد اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل در 45 دقیقه‌ی اول به اتمام رسید.

اما در نیمه‌ی دوم و با تعویض‌های منصور ابراهیم‌زاده، دوباره نبض بازی در اختیار تیم مس کرمان قرار گرفت و شدت حملات کرمانی‌ها برروی دروازه‌ی رفسنجانی‌ها بیشتر شد.

آغازگر حملات جدی مس در نیمه‌ی دوم بازهم احمد زنده‌روح بود که با شوتی سرکش توپ را به تیر دروازه‌ی حریف کوباند.

در دقیقه‌ی 68 احسان پورشیخعلی این موقعیت را داشت که تعویض طلایی مس در گلزنی شود اما موقعیت خودرا از دست داد.

ولی مسی‌ها برای دیدن گل زیاد منتظر نماندند و یک دقیقه بعد سرانجام تیم مس کرمان به آنچه که استحقاقش را داشت دست یافت...

در دقیقه‌ی 69 بازی از روی یک ارسال کرنر، مهدی دغاغله با یک ضربه‌ی سر مطمئن توپ را وارد دروازه‌ی مس رفسنجان کرد تا شادی به ورزشگاه باهنر کرمان بیاید.

کرمانی‌ها بعد از این گل بازهم به فشار حملات خود ادامه دادند و این بار حامد محمودی بود که با یک شوت دیدنی می‌توانست گل دوم بازی را به ثمر برساند ولی با بدشانسی موقعیت او از دست رفت.

در 10 دقیقه‌ی پایانی مسی‌های شهر کرمان به کنترل بازی پرداختند تا از گل برتری خود دفاع کنند و با ارایه یک بازی منطقی و خوب موفق شدند با حفظ نتیجه‌ی یک بر صفر تا دقیقه‌ی 90 سه امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کنند و ضمن وارد شدن به جمع تیم‌های نیمه‌ی بالای جدول، به پیروزی سلامی دوباره دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mngyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غائبان مس کرمان مقابل مس رفسنجان مشخص شدند
اختصاصی/