تاریخ انتشار: 1395/06/28 20:44
کد خبر: 260683

زیدان و برابری با رکورد گواردیولا

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید از زمان ورود به رئال مادرید از لحاظ نتیجه گیری موفق بوده است و هم اکنون در آستانه برابری با رکورد پپ گواردیولا قرار دارد.
زیدان و برابری با رکورد گواردیولا

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / اگر رئال مادرید در دیدار امشب خود مقابل اسپانیول دیگر تیم کاتالونیا به پیروزی دست یابد در این صورت زین الدین زیدان با رکورد 16 پیروزی متوالی پپ گواردیولا در زمان هدایت بارسلونا در فصل 2010/11 برابری خواهد کرد.

قطعا این رکورد چالش دشواری در لالیگا به عنوان لیگی که تیم های آن از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند می باشد ولی زیدان باید این پیروزی را در غیاب کریس رونالدو و گرت بیل به دست آورد.

اما زیدان و گواردیولا در رکوردهای زیادی با یکدیگر برابر هستند به صورتی که هر دو به عنوان بازیکن در اولین بازی باشگاهی خود به پیروزی دست یافتند که دوران فوتبالی زیدان در یوونتوس و رئال گذشت درحالی که گواردیولا برای همیشه در بارسلونا توپ زد. همچنین زمانی که زیدان و پپ به دوران بازی خود پایان دادند سریعا به مربیگری روی اوردند و هدایت تیم های پایه بارسلونا و رئال مادرید را پذیرفتند.

هر دو نفر نیز از تیم پایه بارسلونا و رئال مادرید، هدایت تیم اصلی را برعهده گرفتند و هر دو در اولین فصل هدایت تیم اصلی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافتند.

اما زیدان پس از شکست مقابل اتلتیکو در 204 روز قبل به 15 پیروزی پیاپی دست یافته است که میانگین 3.2 گل در هر بازی برای این تیم ثبت شده است که میانگین گل دریافتی در هر دیدار 0.8 می باشد.

 

ترجمه فرتاک ورزشی : عرفان احمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klzna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو خاطره تلخ زیدان از تقابل با مربی اسپانیول