تاریخ انتشار: 1397/08/08 08:55
کد خبر: 124062

سید جلال بجای منتظری؛ممکن است؟

مصدومیت بی‌موقعی که برای مدافع باسابقه تیم استقلال رخ داد باعث نگرانی کادر فنی تیم‌های ملی و استقلال شد.
سید جلال بجای منتظری؛ممکن است؟

پژمان منتظری همان بازیکنی است که در تابستان ۱۳۹۶ به دلیل جراحی سنگین استخوان کتف مجبور شد ۴ ماه دور از میادین بماند. دورانی که او به تنهایی و دور از بدنسازی توانست با قدرت پشت‌سر گذاشته و به اوایل لیگ هفدهم برسد. منتظری در آن روز‌ها به قدری برای حضور در جام جهانی برنامه‌ریزی دقیقی داشته که با رعایت رژیم غذایی مطلوب، در دورانی که نه تمرین می‌کرد و نه ورزش سبک نه تنها دچار اضافه وزن نشد بلکه با کاهش محسوس وزن هم روبه‌رو و هم‌تیمی‌هایش را متعجب کرد که برای بازگشت به سطح اول فوتبال در لیگ برتر و تیم ملی چه میزان انگیزه دارد. او این روز‌ها باز هم با مشکلاتی مشابه آنچه در بهار ۱۳۹۶ دچارش شد، مواجه شده است.

پژمان منتظری این روز‌ها با کمک یکی از دوستان صمیمی و البته دو چوب‌دستی که زیر بغلش می‌گذارد، به کلینیک استقلال متعلق به دکتر امین نوروزی می‌رود و تحت مداوا قرار می‌گیرد. پژمان که از ناحیه استخوان روی پای راست و تا حدودی مچ دچار کشیدگی رباط‌های بیرونی شده، هر روز برای لیزردرمانی و البته «دیوترمی» به دفتر فیزیوتراپی دکتر نوروزی می‌رود.

نکته غیرمعمول در ارتباط با وضعیت این روز‌های پژمان منتظری این بود که روز شنبه خبری درباره سپری شدن دوران نقاهت این فوتبالیست در مرکز مراقبت‌های پزشکی تیم ملی در آکادمی ملی فوتبال ایران در رسانه‌ها دست به دست شد! این در حالی بود که پژمان روز شنبه هم از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ به مدت دو ساعت تحت نظر خانم محمدی در کلینیک تحت مداوا بود. او که روز گذشته هم برای پیگیری درمانش راهی کلینیک شده بود برای اعلام حضور و رفع شائبه‌های به وجود آمده در ارتباط با نحوه درمان مصدومیتش عکسی از مچ آسیب‌دیده خود روی تخت پزشکی مخصوصی که در دفتر دکتر نوروزی قرار دارد، گرفت تا مشخص کند مداوای خود را تحت نظر کادر پزشکی باشگاه استقلال دنبال کرده است.

نکته حائز اهمیت در این باره مدت زمان مداوای تورم به وجود آمده در رباط خارجی و تاندون‌های نگه‌دارنده مچ تا استخوان‌های روی پای پژمان منتظری بود که دکتر نوروزی در این باره گفت:

«با توجه به میزان فشار وارد شده بر پای این بازیکن، پژمان باید بین ۵ تا ۶ هفته دیگر تحت درمان باشد و سپس با انجام تست ورزشی به تمرینات استقلال برگردد».

با توجه به فاصله زمانی تا ۲۱ آذر (که پایان ششمین هفته درمان منتظری از تاریخ دیروز می‌شود)، این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات نخواهد داشت. این در حالی بود که این روز‌ها عنوان می‌شد با طولانی شدن دوران درمان منتظری، کی‌روش سیدجلال حسینی را به تیم ملی دعوت خواهد کرد. این در حالی است که منتظری تقریباً ۲۶ روز پیش از اولین مسابقه تیم ملی در این تورنمنت به تمرینات برمی‌گردد. شاید هم یک هفته زودتر! تیم ملی فوتبال کشورمان ۱۷ دی سال جاری مسابقه اولش در جام ملت‌های آسیا را مقابل یمن برگزار می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3namwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرتضی کرمانی مقدم: با این که جای سید جلال خالی بود اما در کار دفاعی نمره قبولی گرفتیم