تاریخ انتشار: 1395/06/28 22:04
بازیکن خونه به خونه؛
کد خبر: 260662

محمد غلامی: پشتیبانی هواداران خونه به خونه در این یک ماه قابل تقدیر است

تیم فوتبال خونه به خونه در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور موفق شد فولاد یزد را در خانه اش شکست دهد. تیمی که فصل گذشته این تیم مازندرانی را از 5 امتیاز حساس محروم کرده بود.
محمد غلامی: پشتیبانی هواداران خونه به خونه در این یک ماه قابل تقدیر است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، زننده تنها گل خونه به خونه در این دیدار، محمد غلامی بود تا مهاجم سختکوش مازنی ها پس از مدتها پایش به گلزنی باز شود. بازیکن متعصبی که دوندگی های بی امانش در بازی های خونه به خونه از دید مربیان و هواداران خونه به خونه پنهان نمانده است.

صحبت های محمد غلامی را گزیده وار می خوانید:

*بازی سختی مقابل فولاد یزد داشتیم. همه فکر می کردند بازی آسانی است چون یزدی ها هفته گذشته 5 گل از رفسنجان خورده بودند ولی به جرأت می گویم این دیدار سخت ترین دیدار ما بود و  سنگینی هوا نیز روی بدن ما تاثیر منفی گذاشته بود.

*هر دو تیم در نیمه اول یک بازی پایاپای و متعادل را به نمایش گذاشتیم ولی در نیمه دوم آقای مرزبان تغییراتی در تاکتیک و ارنج تیم داد و موفق شدیم بازی را در دست بگیریم و خدا را شکر بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

*با این برد شرایط ما خوب شد. اگر با تساوی به پایان می رسید کارمان سخت می شد. البته تا پایان فصل بازی های زیادی مانده است ولی به هر حال روی روحیه بچه ها تاثیر منفی می گذاشت.

*برد مقابل فولاد یزد روحیه ای دو چندان به ما داده است و مطمئن باشید با ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند راه آهن را نیز شکست می دهیم. قبل از بازی آقای مرزبان گفت فولاد را می بریم و سپس برای برد مقابل راه آهن به بابل می رویم. خدا را شکر سه امتیاز اول دشت شد و ان شاالله بازی مقابل راه آهن را نیز از آنها می بریم.

*در 4 هفته ای که به برد دست نیافته بودیم بد بازی نکردیم و همین آخرین دیدار با آلومینیوم اراک که فوق العاده بودیم. به نظر من تنها به بازی قشنگ امتیاز نمی دهند و باید در کنار آن به دنبال کسب امتیاز هم باشیم. شاید اگر کمی دقت کنیم و اشتباهات فردی مان را کم کنیم به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

*خدا را شکر پس از مدتها پایم به گلزنی باز شد که خیلی امیدوار کننده بود. البته هفته گذشته هم پاس گل را دادم و از این روند خوبی که در پیش گرفتم راضی ام و امیدوارم ادامه داشته باشد. بزرگترین هدف من کمک به تیم می باشد حالا می خواهد با گلزنی یا پاس گل باشد یا اجرای دستورات تاکتیکی سرمربی تیم.

*خوشخبتانه تیم خونه به خونه در کنار هافبک و مدافع و دروازبان، از مهاجمان خوبی مانند روح الله باقری و حمید کاظمی نیز برخوردار است و در کل از بازیکنانی سود می بریم که آرزوی هر تیمی است از آنها استفاده کند.

*واقعا از هواداران خونه به خونه تشکر می کنم. با اینکه نهم جدول بودیم و 4 هفته موفق نشدیم پیروز میدان باشیم ولی حتی برای چند دقیقه هم پشت ما را خالی نکردند و پشتیبان بازیکنان و کادر فنی بودند. آنها در این 4 هفته صبوری به خرج دادند که قابل تقدیر است.  

*جا دارد یک تشکر ویژه از لیدرهای تیم که زحمت سفر به یزد را خریدند و برای حمایت از ما در ورزشگاه حضور یافتند تشکر کنم. خوشحالم که زحمت این عزیزان بی نتیجه نماند و موفق شدیم سه امتیاز بازی را به آنها هدیه دهیم.

*خدا را شکر جو خوبی در بابل و مازندران به نفع خونه به خونه به راه افتاده است و می شنویم که مردم استان پیگیر نتایج این تیم هستند. از مردم خواهش می کنم در بازی حساس مان با راه آهن نیز ما را تنها نگذارند و حمایت کنند.

*این پیش بینی را می کردم که لیگ سختی را در پیش داشته باشیم. سال گذشته سه تیم به لیگ برتر صعود می کردند ولی امسال فقط دو تیم صعود می کنند و بیش از نیمی از تیم ها عزم خود را برای رسیدن به این امر مهم جزم کرده اند. 

*تیم هایی مانند ملوان و راه آهن از لیگ برتر آمدند و تیم هائی مانند اکسین و بادران و پارس جم نیز با ساز و کار خوبی وارد مسابقات شدند و تمام این موارد سبب شد تا در این فصل رقابت شدیدی را بین تیم ها شاهد باشیم.

*با تمام این تفاسیر تمام تیم ها با جان و دل مقابل خونه به خونه صف آرائی می کنند. چون بازیکنان نامداری در اختیار داریم و بیشتر به چشم می آئیم. ولی ما هم به هیچ عنوان به جدول نگاه نمی کنیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در خانه پیروز شویم و در بیرون از خانه امتیاز کسب کنیم.

*در روزهایی که می بینیم حتی بیش از نیمی از تیم های لیگ برتری فوتبال ما مشکل مالی دارند ولی خونه به خونه از نظر مالی و سخت افزاری مشکلی ندارد و الحمدالله همه چیز عالی است. حقوق و مزایا به موقع پرداخت می شود و همه چیز روی نظم پیش می رود. واقعا خوشحالم که در همچین مجموعه ای کار می کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

*برادران حسن زاده در یک ماهی که به نتایج لازم دست پیدا نکردیم حمایت قابل ملاحظه ای از تیم داشتند که جای تقدیر دارد. بدون شک این مسئله در روحیه بازیکنان و کادر فنی اثر مثبتی خواهد گذاشت و با انگیزه بیشتری مقابل تیم ها حضور می یابیم.

*یه خواهش از هواداران فوتبال دوست مازندرانی دارم. همه جوره باید از مرزبان حمایت شود. مربی بااخلاقی که فصل گذشته تیم پیکان را قهرمان لیگ یک کرد و سابقه مربیگری در تیم هایی مانند پدیده مشهد، پرسپولیس و سپاهان و .. را در کارنامه اش دارد. صعود خونه به خونه به لیگ برتر دغدغه این مربی است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این امر به کار گرفته است.

*تراکم بازیکن خوب در تیم خونه به خونه خللی در روند تیم وارد نکرده است و همه بازیکنان چه داخل زمین و چه روی نیمکت فکر و ذکر خود را روی موفقیت تیم استوار کرده اند و مهم نیست چه کسی بازی می کند. خدا را شکر آقای مرزبان رفاقت و همدلی خوبی بین بازیکنان ایجاد کرده است.

*ان شاالله با توکل به خدا و حمایت مسئولان باشگاه و هواداران خونه به خونه، همه ما تلاش خواهیم کرد تا با صعود این تیم به لیگ برتر، مازندران را در سطح اول فوتبال کشور صاحب نماینده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3noj8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیم ها و امید ها در مسابقات فردای ملوان و سپیدرود