تاریخ انتشار: 1395/06/28 22:27
اختصاصی/
کد خبر: 260651

بازی های نساجی مازندران از شبکه ورزش پخش خواهد شد!

درحالی که مدیران صداوسیمای استان مازندران خبر از پخش بازی های دو تیم مازندرانی لیگ یک داده بودند، ناگهان قبل از بازی این هفته نساجی مقابل خیبر، باخبر شدیم که بازی های نساجی پخش مستقیم نمی شود.
بازی های نساجی مازندران از شبکه ورزش پخش خواهد شد!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نساجی در این هفته درحالی که از حمایت هم استانی هایش محروم بود و به نحوی مظلومانه به میدان رفت، پیروز بازی شد اما نباید از حقایق ابا داشت و باید هرآنچه رخ می دهد را بازگو کرد.

صداوسیمای استان مازندران از تیم های این استان درخواست 5 میلیون تومان برای ساپورت رسانه ای این تیم ها درخواست کرده و نساجی چون پول کافی را برای انجام چنین کاری را ندارد، مظلومانه بازیهایش پخش مستقیم نمی شود.

درحالی که اکثر سایت ها و مجلات و روزنامه ها در ساپورت تیم های استانشان وجهی دریافت نمی کنند، صداوسیمای استان مازندران چرا باید برای حمایت از تیم استانش و جوانان دیارش درخواست پول کند؟

رسانه ای که باید حامی یک شهر و دیار شود، حال به فکر جیبش است و به نظر می رسد پخش برنامه ی سینمایی مهم تر از پوشش تیم هایی باشد که هزینه های سنگینی انجام می دهند تا دل مردم مازندران را شاد کنند.

درحالی که بازی های تیمهای گیلانی ملوان و سپیدرود در لیگ یک، از صداوسیمای این استان پخش مستقیم می شود و دربی این شهر از شبکه ورزش پخش مستقیم می شود، این انتظار را نباید داشت که شبکه ورزش بیاید و دربی مازندران را پخش زنده کند و اگر روزی از مازندران در فوتبال کشور سخنی گفته نشد، تعجبی نکنید زیرا حمایت از هم استانی و هم شهری، پول می خواهد، پول.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48opxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توهین مجدد صداوسیمای استان مازندران به هواداران نساجی
اختصاصی/