تاریخ انتشار: 1397/08/10 10:52
کد خبر: 123756

دعوت از سرخپوشان بعد از بازی با کاشیما

بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده توسط فدراسیون فوتبال، تیم ملی روز ۲۴ آبان در استادیوم آزادی تهران میزبان ترینیداد و توباگو است و ۲۹ آبان هم در دوحه به مصاف تیم ونزوئلا می‌رود.
دعوت از سرخپوشان بعد از بازی با کاشیما

دیدار تیم ملی ایران و ونزوئلا به این خاطر در دوحه برگزار می‌شود که تیم ونزوئلا از آمدن به تهران انصراف داده، چون از ۶ بازیکن با پاسپورت آمریکایی در ترکیب بهره می‌برد و اگر این بازیکنان به تهران سفر کنند و مهر ورود به ایران در پاسپورت آن‌ها حک شود بعداً با چالش‌هایی از سوی آمریکا مواجه خواهند شد! دیدار تیم پرسپولیس با کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم ۱۹ آبان در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود. در چنین موقعیتی اگر کی‌روش تصمیم بگیرد تمرینات تیم ملی را زودتر از ۱۹ آبان آغاز کند که محتمل است اسامی ملی‌پوشان پرسپولیس را بعد از بازی برگشت این تیم اعلام خواهد کرد. البته کی‌روش ترسی از اعلام اسامی و حاشیه‌هایی که برای او ایجاد می‌شود، ندارد، اما واقعیت این است ملی‌پوشان پرسپولیس پیش از دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا قادر به حضور در اردوی تیم ملی نیستند.

تیم ملی البته پیش‌تر هم چنین شرایطی را تجربه کرده بود. کی‌روش در واکنش به حضور ملی‌پوشان در اردو‌های باشگاهی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا از برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کرده بود و اذعان داشت برنامه‌های AFC با یوفا هماهنگ نیست و این باعث ضربه زدن به تیم‌های ملی این قاره می‌شود.

به تازگی برانکو در برنامه فرمول یک علی ضیا به صراحت اعلام کرد هیچ‌گاه با کی‌روش مشکل نداشته و علیه او و تیم ملی صحبت نکرده و او و کاپیتان تیم یعنی سیدجلال حسینی به عنوان بزرگ‌ترین هوادار در کنار تیم ملی هستند. این در حالی است که در این برهه از زمان خیلی از طرفداران پرسپولیس انتظار دارند کی‌روش دست به دعوت دوباره از سیدجلال حسینی بزند به خصوص که پژمان منتظری و مرتضی پورعلی‌گنجی مصدوم هستند. همچنین انتظار‌ها بر این است که کی‌روش با حضور در استادیوم آزادی تهران بازی برگشت تیم پرسپولیس در مصاف با کاشیما را تماشا کند.

البته این احتمال هم وجود دارد که کی‌روش بعد از این بازی راهی تهران شود و تمرینات تیم ملی را از ۲۰ آبان نظاره‌گر باشد. همان‌طور که در ماه‌های گذشته در خیلی از بازی‌های مهم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و شهرآورد در تهران نبوده است. در این صورت البته تمرینات تیم ملی زودتر و در غیاب پرسپولیسی‌ها زیر نظر دستیاران کارلوس کی‌روش آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epj6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی دستاوردهایی که دوقطبی کی‌روش – برانکو برای فوتبال ایران داشته است!