تاریخ انتشار: 1397/08/10 11:02
کد خبر: 123754

تماشای فینال لیگ قهرمانان در مدرسه/خبری از تعطیلی روز شنبه نیست!

تماشای دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز با توجه به ساعت برگزاری مسابقه تبدیل به یک مسئله برای دانش‌آموزان شده است.
تماشای فینال لیگ قهرمانان در مدرسه/خبری از تعطیلی روز شنبه نیست!

بطحایی وزیر آموزش و پرورش: امکان تعطیلی مدارس روز شنبه نیست. در صورت امکان مدیران شرایط پخش مسابقه را در مدرسه فراهم کنند.

تیمهای فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه از ساعت 9:30 صبح به وقت تهران در کاشیماساکراستادیوم به مصاف هم خواهند رفت.

این مسابقه شاید مهمترین بازی تاریخ پرسپولیس باشد که در آن سرخپوشان می‌توانند با ارائه‌ی یک بازی منطقی و حساب شده دست پر از زمین خارج شده و کار قهرمانی را به تهران و ورزشگاه آزادی بکشاند.

طیف وسیعی از هواداران پرسپولیس را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند که ساعت بازی برای آنها تبدیل به یک معضلجدی شده و آنها نگرانند نتوانند تاریخ‌سازی احتمالی شاگردان برانکو را به نظاره بنشینند. کار به جایی رسیده که صفحه‌ی اینستاگرام وزیر آموزش و پرورش جایی برای درخواست دانش‌آموزان برای تعطیلی روز شنبه مدارس شده است و کامنت‌های زیادی در این باره دیده شد.

وزیر آموزش و پروش پس از بازتاب زیاد این ماجرا، در صفحه‌ی اینستاگرامی خود چراغ سبزی را به درخواست کنندگان داشته و از مدیران مدارس خواسته تا شرایط پخش این دیدار را در محیط‌های آموزشی فراهم کنند تا طرفداران پرسپولیس هم به درس و تحصیل خود بپردازند و هم این مسابقه‌ی تاریخی را ببینند. اتفاقی که نشان از اهمیت ویژه‌ی این مسابقه برای تمام نهادها دارد و باید ببنیم تیم فوتبال پرسپولیس چه نتیجه‌ای را در بازی با کاشیما رقم خواهد زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpdr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور دیدار کاشیما-پرسپولیس مشخص شد