تاریخ انتشار: 1397/08/10 12:20
کد خبر: 123743

مصدومیتی شدید گریبان گیر ارزانی شد

اگر آسیب دیدگی دنیل ارزانی تایید شود، ستاره تیم ملی استرالیا جام ملت های آسیا را از دست خواهد داد.
مصدومیتی شدید گریبان گیر ارزانی شد

دنیل ارزانی تنها 18 دقیقه بعد از اولین بازی خود برای سلتیک به دلیل مصدومیت تعویض شد. این ستاره 19 ساله که تابستان راهی منچسترسیتی شده و با قراردادی قرضی به سلتیک اسکاتلند پیوست، در دقیقه 57 به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو به بیرون منتقل شد و اگرچه برندان راجرز در ابتدا مدعی شد که احتمالا مصدومیت دنیل ارزانی جدی نخواهد بود، اما News Corp گزارش داد که این بازیکن احتمالا نیاز به جراحی دارد.

به طور معمول، درمان اینگونه آسیب دیدگی ها حدود 9 ماه طول خواهد کشید و اگر مصدومیت دنیل ارزانی تایید شود وی در ترکیب استرالیا غایب خواهد بود و  رقایت های جام ملت های آسیا که در ماه ژانویه در امارات برگزار می شود را نیز از دست خواهد داد.

برندان راجرز سرمربی سلتیک که از همین حضور کوتاه مدت دنیل ارزانی به وجد آمده بود، با بیان اینکه برای روشن شدن وضعیت او تا روز پنج شنبه صبر خواهد کرد گفت: "ارزانی پسر خوبی است و مصدومیت او اتفاقی ناراحت کننده است اما من فکر می کنم زانوی او شرایط ناپایدار داشته است. ارزانی هنگام بیرون رفتن به شدت تشویق شد و من در مورد مصدومت او مطمئن نبوده و فکر نمی کنم به آن شدت هم باشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که سلتیک با 5 گل از داندی پیش بود و دنیل ارزانی که در بین 2 نیمه وارد زمین شده بود، فرصت زیادی برای ارائه توانایی های خود پیدا نکرد.

این در حالیست که دنیل ارزانی بعد از جام جهانی تنها یک بازی برابر تیم ملی کویت در تاریخ 23 مهر به عنوان بازیکن تعویضی و در دقیقه 65 به میدان رفته بود و غالبا به دلیل مصدومیت ماه های اخیر را از دست داده بود.

این در حالیست که دنیل ارزانی به جز روزهای ابتدایی حضور در ملبورن سیتی همیشه جایگاه ثابتی در تیمش داشته و به ندرت دچار آسیب دیدگی شده اما در ماه های اخیر و بعد از انتقال به سلتیک، شرایط برای او مطابق میلش پیش نمی رود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgapb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره رئال،یک ماه دور از میادین