تاریخ انتشار: 1397/08/12 08:53
کد خبر: 123469

هشدار به ژاپنی ها؛مواظب بیرانوند باشید!

سایت ورزشی «soccerdigestweb» ژاپن با اشاره به توانمندی های 'بیرانوند' دروازه بان پرسپولیس تاکید کرد او یکی از مهره های کلیدی بازی است و کاشیما باید بیشتر از دروازه خود، مواظب او باشد که به سختی گل می خورد.
هشدار به ژاپنی ها؛مواظب بیرانوند باشید!

این وب سایت ورزشی روز شنبه در مطلبی با اشاره به اینکه 'بیرانوند' جزو دروازه بانی است که پنالتی مهاجمان قهاری مانند 'رونالدو' را مهار کرده است تاکید کرد دروازه بان پرسپولیس یکی از مهره های کلیدی سرخ پوشان در دیدار امروز است.

سایت ورزشی «soccerdigestweb» با اشاره به درخشش بیرانوند در جام جهانی 2018 روسیه به همراه تیم ملی ایران نوشت او به سختی گل می خورد و دروازه بان بازی های بزرگ و لحظات حساس است، مهاجمان کاشیما باید بیش از هرچیزی نگران او باشند.

دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و 'کاشیما آنتلرز' در فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت 13:30 (به وقت تهران) امروز شنبه 12 آبان در ورزشگاه «کاشیما ساکر» واقع در استان ایباراکی، ژاپن برگزار می شود.

بازی برگشت این دو تیم نیز 19 آبان راس ساعت 18 به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

آخرین حضور تیم های ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به هشت سال پیش باز می گردد که ذوب آهن اصفهان به فینال راه یافت اما در رقابت با سئونگنام کره جنوبی از کسب جام بازماند.

تیم های ایرانی تاکنون موفق شده اند در مجموع سه بار قهرمانی و چهار بار نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgdgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/ترکیب اصلی شاگردان برانکو مقابل حریف ژاپنی مشخص شد