تاریخ انتشار: 1397/08/12 09:06
کد خبر: 123466

امیدواری برانکو به این دو بازیکن

تیم پرسپولیس امید زیادی به مهاجمان خود دارد و امیدوار است تا این بازیکنان بتوانند دروازه‌ی تیم قدرتمند ژاپنی را باز کنند.
امیدواری برانکو به این دو بازیکن

از ساعت 9:30 صبح شنبه اوج هیجان را در ورزشگاه کاشیماساکراستادیوم شاهد خواهیم بود جایی که کاشیماآنتلرز ژاپن و پرسپولیس در دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پرسپولیس امیدوار است در این مسابقه ابتدا دروازه‌ی خود را بسته نگه داشته و سپس بتواند با خلاقیت و هوشمندی و فرصت طلبی مهاجمان خود دروازه‌ی کاشیما را باز کرده و بتواند با استفاده از این گل، کار صعود خود را راحت تر از پیش کرده و در ورزشگاه آزادی و در مقابل دیدگان تماشاگران خودی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

علی‌علیپور و منشا مهاجمین پرسپولیس در این مسابقه خواهند بود و برانکوایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس امیدوار است که این دو روز خوبی را سپری کرده و با توجه به توانایی های فردی و هماهنگی‌هایی که بین این دو بازیکن وجود دارد به گل رسیده و در بازی برگشت دست پیش را بگیرند.

گادوین منشا با 3 گل و علی علیپور با 5 گل در تلاش خواهند بود تا آمار گلزنی خود در این دو مسابقه را بهبود بخشیده و به قهرمانی پرسپولیس در این مسابقه کمک کنند.

باید ببینیم این دو مهاجم در این مسابقه چقدر می‌توانند به دروازه‌ی کاشیما نزدیک شده و دروازه‌ی سونگ تائه کئون را باز کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rg6gw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه دو ستاره پرسپولیس و کاشیما؛کدام یک خطرناک تر هستند؟