تاریخ انتشار: 1397/08/12 11:48
کد خبر: 123427

رسانه ژاپنی:پرسپولیس بارها کاشیما را به خطر انداخت

تلویزیون ژاپن گزارش کرد تیم کاشیما آنتلرز این کشور در مصاف با پرسپولیس در نیمه اول، بازی بسیار سنگینی داشت.
رسانه ژاپنی:پرسپولیس بارها کاشیما را به خطر انداخت

این رسانه ژاپنی گزارش کرد پرسپولیس به عنوان یک تیم باشگاهی مطرح آسیا، در دیدار رفت فینال حملات سرسختانه و خطرناکی انجام داد و بارها کاشیما را به خطر انداخت.

گزارش خاطر نشان می کند تیم های ایرانی از جمله تیم های ملی و باشگاهی همواره با تکنیک بالای خود از جمله در فنون فردی تیم های حریف را به زحمت می اندازند.

تلویزیون ژاپن خاطر نشان کرد پرسپولیس در بسیاری از مواقع از جمله در 10 دقیقه نخست بازی نتوانست از فرصت های خوبی که بدست‌ آورد استفاده کند برای همین در ابتدای نیمه دوم گل خورد.

تلویزیون زاپن ادامه داد: دفاع پرسپولیس سراسیمه عمل کرد اگرچه بازیکن کاشیما هم شوت حرفه ای به سمت دروازه شلیک کرد.

در این گزارش آمده است مصاف دو تیم بسیار دیدنی بود تماشاچیان بازی حرفه ای را از هر دو تیم شاهد بودند و بازی برگشت طبیعتا برای آنها در تهران از حساسیت بالایی برخوردار است.

در همین حال گزارش تلویزیون ژاپن تاکید می ورزد که بازیکنان پرسپولیس در بخش های مختلف زمین خوب عمل کردند و در دفاع، میانه و حمله در مجموع خوب بودند اما مصاف آنها در خط حملات همیشه تعیین کننده نتیجه است.

این بازی در شرایطی برگزار شد که حریف ژاپنی از جمعیت زیاد تماشاچیان که تیمشان را تشویق می کند بخوبی بهره برد و آنها در این مسابقه دایما تیمشان را تشویق می کردند.

نیمه اول دو تیم با نتیجه برابر و بدون گل به پایان رسید و دو تیم نتوانستند از موقعیت هایشان بخوبی استفاده کنند اما تلویزیون ژاپن تاکید کرد که پرسپولیس تیم بسیار حرفه ای را روانه میدان کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rg5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی وجود ندارد/ستاره پرسپولیس به دیدار برگشت می رسد!