تاریخ انتشار: 1397/08/13 09:57
کد خبر: 123312

آزادی با همت برانکو "نو" شد!

به گفته سرپرست ورزشگاه آزادی ۶۲ نقص استادیوم شناسایی شده و در همین مدت کوتاه بازسازی خواهد شد.
آزادی با همت برانکو "نو" شد!

بدون شک ورزشگاه آزادی هنوز هم بهترین و اولین ورزشگاه ایران به شمار می‌رود. شاید خوشبین‌ترین هوادار پرسپولیس نیز در ابتدای این فصل لیگ قهرمانان آسیا تصور نمی‌کرد پرسپولیس محروم و تقویت نشده بتواند به فینال آسیا برسد. سرخ‌ها به رهبری برانکو به رؤیا‌های خود رنگ حقیقت پاشیدند و حالا که بیشتر از همیشه، همه به این تیم امیدوارند، باید برای قهرمانی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا بجنگند.

برانکو ایوانکوویچ، پرسپولیس که حتی به آسیا نمی‌رسید و به قرار گرفتن در میانه‌های جدول خو گرفته بود را به برترین تیم غرب آسیا تبدیل کرد و حالا مرمت آزادی نیز به همت او انجام گرفته است! سال گذشته یکی از جایگاه‌ها به تصمیم مسئولان آزادی مورد بازسازی قرار گرفت و تا هفته‌ها قابل استفاده نبود و گمان کردیم مسئولان از این اقدام پشیمان شده‌اند! آزادی با فشار مسئولان AFC صندلی‌دار شد و حالا به همت برانکو، نه مسئولان (!) نو می‌شود.

به گفته سرپرست ورزشگاه آزادی ۶۲ نقص استادیوم شناسایی شده و در همین مدت کوتاه بازسازی خواهد شد. پس از فینالیست شدن پرسپولیس معلوم شد آزادی به جز دخترانی که با ریش و گریم روی سکو‌ها می‌نشینند، مشکلات دیگری نیز دارد و حالا به گفته هواداران پرسپولیس، ورزشگاه آزادی را پروفسور و شاگردانش نو کردند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8qw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل های پرسپولیس در تختی آب می روند!