تاریخ انتشار: 1397/08/14 12:08
کد خبر: 123156

امکان حضور تیم ملی در شهرستان ها وجود ندارد!

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال دیدار تیم ملی با ترینیداد و توباگو 24 آبان ماه در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.
امکان حضور تیم ملی در شهرستان ها وجود ندارد!

این اعلام در حالی صورت گرفت که کارلوس کی روش در کنفرانس خبری بعد از بازی با بولیوی گفته بود سعی خواهیم کرد در دیدار های آتی در شهرستان ها به میدان برویم چرا که تیم ملی متعلق به همه مردم است نه فقط آنهایی که در تهران هستند.

 

کارلوس کی روش برای اینکه نشان داد به حرف هایی که زده اعتقاد دارد دستیارانش را به تبریز فرستاد و آنها از امکانات استادیوم یادگار امام بازدید کردند و در گزارشی که برای کارلوس کی روش فرستادند نوشتند شهر تبریز از هر حیث شایسته میزبانی تیم ملی است. دستیاران کارلوس کی روش حتی در روزهای آینده قصد دارند از استادیوم امام رضا مشهد هم بازدید کنند. در این بین باشگاه فولاد هم در نامه ای رسمی برای فدراسیون فوتبال درخواست کرد که استادیوم فولاد آرنا اهواز با بازی دوستانه تیم ملی مورد بهره برداری قرار گیرد. با این حال فدراسیون فوتبال اعلام کرد تیم ملی آبان ماه هم در تهران به میدان خواهد آمد.

 

پیش تر محمد رضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال هم گفته بود فعلا امکان حضور تیم ملی در شهرستان ها وجود ندارد! به نظر می رسد فدراسیون فوتبال بر خلاف کارلوس کی روش موافق حضور تیم ملی در شهرستان ها نیست و حالا که زمین شماره دو مورد بهره برداری قرار گرفته است دوست دارد تیم ملی در تهران اردو بزند. خصوصا که اردوی تیم ملی در شهرستان ها نیازمند هزینه مضاعف از سوی فدراسیون فوتبال است.

 

تیم ملی آبان ماه یک بازی دوستانه دیگر هم انجام می دهد که این بازی با ونزوئلا خواهد بود. این دیدار روز 29 آبان ماه در دوحه برگزار می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eplzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار تیم ملی ایران و قطر،10 دی در دوحه