تاریخ انتشار: 1397/08/14 13:25
کد خبر: 123145

کاشیما مقابل پرسپولیس بسیار هجومی بازی کرد

تیم کاشیما آنتلرز بازی مقابل پرسپولیس را با 2 مهاجم آغاز کرد اما در ادامه هافبک های این تیم بسیار نزدیک به خط حمله بودند و در قامت مهاجم ظاهر شدند.
کاشیما مقابل پرسپولیس بسیار هجومی بازی کرد

پرسپولیس و کاشیما با سیستم 442 وارد زمین شدند اما با این تفاوت که ژاپنی ها در خط هافبک سیستم خطی داشتند و تیم ایران با شکل لوزی آرایش شده بود. تا اواسط نیمه نخست این پرسپولیس بود که بازی را در دست داشت و روی دروازه کاشیما حمله می کرد اما در ادامه قرمزها بازی را در دست گرفتند و با کنترل حملات پرسپولیس، رفته رفته به دروازه این تیم نزدیک شدند.

حالا آنالیزها نشان می دهند تیم کاشیما آنتلرز شکل بسیار هجومی تری داشته و حتی در بسیاری از دقایق با 4 مهاجم بازی می کرد. شما دوی و هیروکی نزدیک به سرجینیو و یوما سوزوکی بودند و تلاش می کردند با ایجاد برتری نفری روی پرسپولیس خطرساز شوند.

005

همچنین دفاع راست کاشیما یعنی دایگو نیشی که روی گل اول هم تاثیر گذار بود، بیشتر لحظات مسابقه را در نیمه زمین پرسپولیس سپری کرد اما قرمزها نتوانستند از جای خالی او در زمین آنتلرز استفاده کنند.

سیستم لوزی تیم پرسپولیس هم اگر چه در دایره میانی میدان برتری نفری را به پرسپولیس می داد اما  توان این تیم در کناره ها را کم می کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgzrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/ بلیت های دیدار پرسپولیس – کاشیما امروز به فروش خواهد رسید