تاریخ انتشار: 1397/08/16 11:42
کد خبر: 122854

تنها گزینه هدایت تیم ملی کرواسی از نظر من،برانکو است!

سر مربی سابق تیم ملی کرواسی برانکو را تنها کاندید سر مربیگری تیم ملی کشورش می داند.
تنها گزینه هدایت تیم ملی کرواسی از نظر من،برانکو است!

میرسلاو بلاژویچ درباره وضعیت پرسپولیس گفت اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل با وجود همه مشکلات توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا حاصل هدایت صحیح برانکو و همدلی بالای بازیکنان این تیم است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سالهای 2001 - 2002 در خصوص صعود پرسپولیس با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ دستیار پیشین خود به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: از این اتفاق بسیار خوشحالم و برانکو بار دیگر توانایی های بالای خود را به اثبات رساند و او می تواند با این تیم قهرمان آسیا شود.

وی که ملقب به چیرو نیز است ادامه داد: به عنوان کسی که برانکو را کاملا از نزدیک می شناسد معتقدم او یکی از بهترین و با شخصیت ترین مربیان دنیا است.

سرمربی تیم ملی کرواسی در جام جهانی 1998 فرانسه که توانست در این رقابت ها به مقام سوم دنیا برسد، ادامه داد: زمانی که برانکو در تیم ملی کرواسی دستیار من بود همیشه اعتقاد ویژه ای به او داشتم و به نظر من دانایی و بازیخوانی این مربی نظیر ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مربیگری برانکو در تیم ملی فوتبال کرواسی اشاره کرد و گفت: چنانچه من رییس فدراسیون کرواسی بودم، تنها گزینه من برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورم، برانکو ایوانکوویچ بود.

وی در خصوص اینکه چرا هیچگاه به برانکو برای سرمربیگری تیم ملی کرواسی پیشنهادی داده نشده است، تصریح کرد: برانکو همیشه به عنوان یک مربی محبوب و کاربلد در کرواسی مطرح بوده و همیشه یکی از گزینه های فدراسیون ما است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 18:30 روز شنبه 19 آبان ماه جاری در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا میزبان کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpg5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبریک برانکو به خاطر صعود کرواسی به پلی آف جام جهانی +عکس