تاریخ انتشار: 1397/08/16 12:28
کد خبر: 122848

دوباره غیبت سردار آزمون در ترکیب روبین‌کازان به شدت مشهود بود

مربی پیشین روبین‌کازان غیبت سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی در بازی‌های اخیر این تیم در لیگ برتر روسیه را مورد بررسی قرار داد.
دوباره غیبت سردار آزمون در ترکیب روبین‌کازان به شدت مشهود بود

و به نقل از روزنامه بیزنس آنلاین روسیه، دیمیتری کوزنتسوف درباره شکست اخیر تیم روبین‌کازان برابر تیم اورنبورگ در هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه گفت: دوباره غیبت سردار آزمون در ترکیب روبین‌کازان به شدت مشهود بود و او می‌توانست نجات‌دهنده این تیم در این بازی باشد. سردار آزمون قادر به ایجاد فشار و تنش روی خط دفاعی تیم اورنبورگ بود. حریف روبین‌کازان بسیار در خط دفاعی محتاط عمل کرد و مهره‌های زیادی در خط حمله نداشت.

مربی پیشین تیم روبین‌کازان ادامه داد: در میان مهاجمان لیگ برتر روسیه سردار آزمون به طور معمول از سوی 2 بازیکن مهار می‌شود زیرا تیم‌ها به خوبی می‌دانند که او بازیکن سرعتی و تیز است که برای خودش فرصت خلق می‌کند. بدین‌خاطر علاوه بر یک مدافع بازیکن دیگری نیز برای عدم گلزنی سردار آزمون به کار گرفته می‌شود.

دیمیتری کوزنتسوف سپس با انتقاد شدید از عملکرد دیمیتری پولوز و الکساندر بوخاروف، 2 مهاجم روبین‌کازان در بازی با تیم اورنبورگ اظهار داشت: سردار آزمون در فصل گذشته برای مدت‌طولانی نتوانست گلزنی کند اما پس از گذشت این دوران گل‌هایی را به ثمر رساند.

سردار آزمون به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم 2 بازی اخیر تیم روبین‌کازان برابر تیم‌های اسپارتاک مسکو و اورنبورگ را از دست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oyj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روبین کازان در نبود آزمون به تساوی رضایت داد