تاریخ انتشار: 1397/08/16 21:16
کد خبر: 122782

کاپیتان پرسپولیس امیدوار به دو رقمی شدن قهرمانی هایش

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس تهران تاکنون 8 جام قهرمانی کسب کرده و امیدوار است تا پایان فصل تعداد قهرمانی هایش را دو رقمی کند.
کاپیتان پرسپولیس امیدوار به دو رقمی شدن قهرمانی هایش

حسینی یکی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال است؛ او با پرسپولیس، سپاهان و سایپا بارها موفق به کسب جام قهرمانی در مسابقات مختلف شده و در هر سه تیم نیز مهره ای تاثیرگذار بوده است و شاید قهرمانی بدون او دور از دسترس باشد.

اولین قهرمانی سیدجلال در فوتبال ایران فصل 85-86 رقم خورد؛ جایی که حسینی در تیم علی دایی موفق به قهرمانی شد و پس از آن هم در مسابقات آسیایی عملکرد خوبی با پیراهن نارنجی سایپا داشت.

او سپس به سپاهان اصفهان پیوست و سه فصل متوالی با این تیم به قهرمانی لیگ ایران دست یافت و پس از آن راهی پرسپولیس شد. حسینی در اولین فصل با پرسپولیس، به نایب قهرمانی جام حذفی رسید و سپس در لیگ به این مقام رسید.

او در لیگ شانزدهم بار دیگر به پرسپولیس بازگشت و با هدایت برانکو ایوانکوویچ و با بازوبند کاپیتانی، دو سال متوالی قهرمانی در لیگ و سوپرجام را تجربه کرد تا شمار قهرمانی‌هایش به عدد 8 برسد.

شاید اگر زمان حضور سیدجلال در سپاهان، مسابقه سوپرجام برگزار می شد، اکنون تعداد قهرمانی های او به بالای 10 می رسید؛ اما این اتفاق نیفتاد تا کاپیتان تیم پرسپولیس برای تجربه ده قهرمانی در فوتبال حرفه ای ایران، امیدوار به پیروزی پرگل مقابل کاشیما آنتلرز و فتح لیگ هجدهم باشد.

البته در این بین، شاید سورپرایزی نظیر دعوت به تیم ملی برای جام ملت‌ها، باعث شود تا مدافع شماره 4 فوتبال ایران خیلی زودتر به دهمین قهرمانی‌اش برسد و البته باعث شود تیم ملی ایران نیز پس از نزدیک به نیم قرن قهرمان آسیا گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6qmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش رسانه ژاپنی به مصاحبه سیدجلال