تاریخ انتشار: 1395/06/29 17:34
اختصاصی/
کد خبر: 260536

حسین عبدی: نسبت به تصمیمات سازمان لیگ یک اعتراض دارم/ شکست حق تیم ما نبود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک نسبت به تصمیمات سازمان لیگ اعتراض کرد.
حسین عبدی: نسبت به تصمیمات سازمان لیگ یک اعتراض دارم/ شکست حق تیم ما نبود

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، حسین عبدی درخصوص بازی با زاگرس یاسوج گفت: در ابتدا تشکر میکنم از مهمان نوازی و میزبانی خوب مردم با فرهنگ یاسوج و همچنین سرپرست و کادر فنی تیم زاگرس یاسوج و پیروزی را به این تیم تبریک می گویم. هرچند برای این بازی چند تا از بازیکنانمان را به دلایل مختلف مثل سرماخوردگی و مصدومیت نتوانستیم بازی بدهیم اما بازی خوبی کردیم.

وی افزود: متاسفانه با توجه به کیفیت بد زمین تیم ما در همان بیست دقیقه اول دوتا مصدوم داد و ما مجبور شدیم دو تعویض اجباری انجام بدهیم و این در روند کار ما تاثیر داشت، و در اواخر نیمه اول با اشتباه بد مدافعین خودمان گل را دریافت کردیم، اما در نیمه دوم با صحبت هایی که با بچه ها کردیم نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و به گل تساوی رسیدیم، و حتی میتوانستیم گل دوم را هم بزنیم که متاسفانه بازیکنان جوان ما دو موقعیت تک به تک را از دست دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه من هنوز هم نمیدانم داور چرا آن پنالتی را گرفت و زحمت یک تیم که دوازده ساعت تا یاسوج با اتوبوس در راه بوده را به راحتی به هدر میدهد. خود یاسوجی ها انتظار پنالتی نداشتند و این اشتباه واقعا نتیجه بازی را عوض کرد. اعتراض ما هم قطعا راه به جایی نمیبرد چون کسی به حرف ما گوش نمیدهد و فقط لبخند تلخ ناظران بازی را به همراه داشت که اتفاق افتاده و دیگه ما چکار کنیم!

عبدی در پایان اشاره کرد: وقتی فدراسیون به راحتی تیم به گروه یک اضافه میکند، اصلا به تیم های گروه هم اطلاع نمیدهند این بازی که باید تو اراک برگزار میشد میزبان تغییر کرده ما رفتیم یاسوج، هفته دوم لغو شده، جالب اینکه هفته چهارم هم ما استراحت خوردیم یعنی اگر هفته چهارم انجام شود، ما در طول یک ماه دوبازی کردیم و جالب تر اینکه هردو بیرون خانه. این هفته استراحت داریم و با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و دو سه بازیکن تو پست هایی که احتیاج داریم، انشالا برای بازی بعد بتوانیم بازی بهتری را انجام بدهیم.

مصاحبه: "محمد صالحی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmelk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یاران ابراهیم مرادی آماده ی انتقام گیری از شهرداری فومن
اختصاصی/