تاریخ انتشار: 1397/08/19 23:56
کد خبر: 122322

اهدای جام قهرمانی در کمال احترام

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن در فضایی ایده آل و سرشار از احترام جام قهرمانی خود را در پایتخت ایران دریافت کرد و خاطره ای خوب برای آنها از شخصیت و میزبانی ایرانی ها در کنار این افتخار تاریخی ثبت شد.
اهدای جام قهرمانی در کمال احترام

دیدار برگشت مرحله فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 امشب در ورزشگاه آزادی بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار شد. در بازی امروز برخی مسائل صرف نظر از اینکه نتیجه چه می شد و کدام تیم عنوان قهرمانی را به دست می آورد، از اهمیت بالایی برخوردار بود. از جمله این مسائل، بحث آماده سازی ورزشگاه آزادی برای برگزاری هرچه بهتر این بازیِ مهم بود.

 

از زمان صعود پرسپولیس به فینال مسئولان به تکاپو افتادند تا ایراداتی که ای اف سی به ساختار و دیگر موضوعات مربوط به استادیوم آزادی وارد کرده بود، برطرف کنند. همین مسئله سبب خیر شد تا خیلی از ایرادها برطرف شود. گیت ورودی برای بلیت فروشی که اصلا سروشکل مناسبی نداشت، وضعیت خوب و ایده آلی به دست آورد و صندلی های جایگاه ویژه هم نونوار شدند. یکی دیگر از مسائلی که در ورزشگاه بهبود پیدا کرد، بحث جایگاه اهدای جام قهرمانی بود. در حالی که جام های قبلی در استادیوم آزادی در فضای چمن ورزشگاه تقدیم تیم های قهرمان می شد، امشب برای اولین بار در جایگاهی ویژه که بالاتر از وی آی پی ورزشگاه تعبیه شده، تیم قهرمان جام خود را دریافت کرد.

 

نکته مهم درباره این بازی و مراسم اهدای جام این بود که انصافا در شکلی منظم و استاندارد همه چیز برگزار شد. از احترامی که هواداران تیم بازنده به قهرمان گذاشتند هم نباید گذشت. ژاپنی ها به راحتی و با احترام در شرایطی ایده آل جام قهرمانی خود را در ورزشگاه آزادی گرفتند و بعد به چمن ورزشگاه رفتند تا با آن عکس بگیرند. همه این مراحل در آرام ترین و بهترین شکل ممکن برگزار شد تا در خاطره اولین قهرمانی کاشیما در آسیا، یادی هم از مراسم منظم و احترام ایرانی ها قرار داشته باشد. میزبانی امروز پرسپولیس و فوتبال ایران از مهم ترین بازی سال آسیا انصافا خوب و تحسین برانگیز بود و همه را امیدوار می کند که میزبانی های مهم در این کشور در آینده هم به شکلی خوب برگزار شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yv6vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی پروین،حمل کننده جام قهرمانی