تاریخ انتشار: 1397/08/20 13:14
کد خبر: 122271

ربیع خواه؛ آچار فرانسه ای تمام عیار برای برانکو

محسن ربیع خواه بازیکن تیم پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل کاشیما آنتلرز عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشت.
ربیع خواه؛ آچار فرانسه ای تمام عیار برای برانکو

در شرایطی که پرسپولیس برای رسیدن به جام قهرمانی به 2 گل نیاز داشت، برانکو در دقیقه 64 محسن ربیع خواه را به زمین فرستاد و همین موضوع باعث تعجب برخی هواداران شد اما سرمربی پرسپولیس می خواست با آوردن یک هافبک دفاعی، این اجازه را به کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی بدهد که آزادانه تر در حملات شرکت کنند و در نهایت باعث شود پرسپولیس در زمین تیم کاشیما پرتعداد تر باشد.

 

اما ربیع خواه تنها 5 دقیقه در این پست باقی ماند و مصدومیت محمد انصاری باعث تغییر پست این بازیکن شد. او که در همان 5 دقیقه در میانه میدان قابل قبول ظاهر شده بود، به دفاع راست منتقل شد تا شجاع خلیل زاده به مرکز برود. شماره 18 سرخ ها که خیلی قدرت نفوذ و حمل توپ ندارد، سعی می کرد حداقل بدون اشتباه توپ را به دیگر بازیکنان برساند تا آن ها فرآیند بازیسازی را از سر بگیرند.

 

ربیع خواه در زمین خودی آمار بیش از 87 درصد پاس صحیح را به ثبت رساند که این آمار در زمین حریف به 85.7% کاهش می یافت. البته او باتوجه به زمان اندک حضورش در زمین تنها 14 پاس داد اما ثبت همین آمار بالای پاس صحیح بازگشت خوبی برایش تلقی می شود.

 

اکنون در شرایطی که قرمزها محمد انصاری و حسین ماهینی را تا مدت ها همراه نخواهند داشت، بازگشت محسن ربیع خواه می تواند خبر خوبی برایشان باشد. مهره ای که پیش تر در آزمون بازی در دفاع وسط، دفاع چپ و هافبک دفاعی سربلند بیرون آمده بود و شب گذشته نیز بازی در پست دفاع راست را تجربه کرد تا حالا همچون یک آچار فرانسه تمام عیار برای برانکو تلقی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zv7pa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماری تعجب آور از تعداد مصدومین بازی پرسپولیس-کاشیما