تاریخ انتشار: 1397/08/22 10:03
کد خبر: 122016

لو رفت؛دلیل انتخاب کربلا برای میزبانی از رقابت‌های غرب آسیا

فوتبال جهان - یک رسانه عراقی دلیل انتخاب شهر کربلا برای میزبانی از رقابت‌های فوتبال غرب آسیا را فاش کرد.
لو رفت؛دلیل انتخاب کربلا برای میزبانی از رقابت‌های غرب آسیا

و به نقل از سایت موازین نیوز عراق، فدراسیون فوتبال عراق در نشست عصر روز گذشته (دوشنبه) تصمیم گرفت تا شهر کربلا را به خاطر نبود زمین‌های تمرینی مناسب در شهر اربیل برای میزبانی از بازی‌های نهمین دوره فوتبال غرب آسیا اضافه کند.

این رسانه عراقی سپس به نقل از یک منبع موثق نوشت: انتظار می‌رود 10 کشور در رقابت‌های فوتبال غرب آسیا شرکت کنند و برخی‌ از آنها نیز از فدراسیون فوتبال درخواست برگزاری بازی‌ها در ماه اوت سال آینده میلادی به جای ماه آگوست در شهر اربیل با توجه به هوا و رطوبت بالای استان بصره داشته‌اند. همچنین فدراسیون فوتبال عراق به اتحادیه غرب آسیا اعلام کرد کربلا به همراه اربیل میزبانی دیدارهای این رقابت‌ها را بر عهده خواهند داشت زیرا شهر اربیل از امکانات کافی برخوردار نیست. دلیل دیگر تصمیم انتخاب کربلا ارائه خدمات بهتر تمرینی و اقامت تیم‌های شرکت‌کننده است، البته اگر محرومیت بغداد و نجف از برگزاری بازی‌های بین‌المللی از سوی فیفا لغو می‌شد شرایط بهتری برای بازی‌های غرب آسیا وجود داشت.

اعضای اتحادیه فوتبال غرب آسیا شامل کشورهای سوریه، اردن، امارات، بحرین، عربستان، عراق، عمان، فلسطین، قطر،کویت، لبنان و یمن هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdjlr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منتفی شد/ عابدزاده در تیم ملی حضور نخواهد داشت