تاریخ انتشار: 1397/08/24 23:33
کد خبر: 121648

درگیری دستیار کی روش با خبرنگار/جریان چه بود؟

دستیار کارلوس کی‌روش پس از دیدار دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران حمله کرد.
درگیری دستیار کی روش با خبرنگار/جریان چه بود؟

پس از پایان دیدار دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو، خبرنگاران طبق روال همیشه در میکسدزون ورزشگاه آزادی برای مصاحبه با عوامل بازی از جمله بازیکنان و کادرفنی، منتظر بودند. در حالی که یکی از خبرنگاران حاضر از الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی مشغول پرسیدن سؤال درباره شادی او با مشت‌های گره کرده پس از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، دستیاران کی‌روش به سمت این خبرنگار حمله‌ور شدند.

اوسیانو کروز، یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش با حمله به این خبرنگار و گرفتن گوشی او که مشغول فیلمبرداری بود، جملات زشتی را هم به زبان آورد. مارکار آقاجانیان هم به انتقاد از این خبرنگار پرداخت، در حالی که خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی ملزم به انجام وظیفه خود که همانا انجام مصاحبه است، می‌پرداختند. کار به جایی رسید که یکی دیگر از خبرنگاران در حمایت از همکار رسانه‌ای خود به این مسئله اعتراض کرد که فحاشی‌ها به این خبرنگار نیز صورت گرفت.

طبق گفته خبرنگاری که مورد حمله اوسیانو کروز قرار گرفته است، دستیار کارلوس کی‌روش حتی پس از سوار شدن به اتوبوس بار دیگر قصد داشته به سمت این خبرنگار حمله‌ور شود که این بار بازیکنان تیم ملی مانع از این کار شده‌اند. فیلم حمله‌ور شدن کروز به سمت این خبرنگار نیز وجود دارد که نشان می‌دهد دستیار کی‌روش با الفاظ زشت خود به خبرنگار حاضر توهین می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oed9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروع دوباره دعوای برانکو-کی روش/آتش زیر خاکستر برانکو با حرف‌های تازه گُر گرفت!